انتقام‌جویی به سبک طارمی؛ حذف بارسا و اتلتیکو مادرید / نتایج بازیهای چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا + فیلم خلاصه بازی‌ها

چهارشنبه شب در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا، هشت دیدار برگزار شد. در این دیدارها علاوه بر ۷ تیم دیشب و ۸ تیم سه‌شنبه شب، تیم فوتبال پورتو با درخشش طارمی، بروژ را با چهار گل مجازات کرد و به دور بعد صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار در هفته پنجم به کار خود پایان داد. در این دیدارها نتایج زیر بدست آمد:

گروه A

آژاکس ۰ – ۳ لیورپول (فیلم خلاصه بازی)

ناپولی ۳ – ۰ گلاسکو رنجرز (فیلم خلاصه بازی)

تیم‌های ناپولی با ۱۵ و لیورپول با ۱۲ امتیاز به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند. تیم آژاکس با ۳ امتیاز از دور مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و در دوره بعدی رقابت‌های لیگ اروپا رقابت خواهد کرد. گلاسکو رنجرز بدون امتیاز حذف شد.

‌گروه B

اتلتیکو مادرید ۲ – ۲ بایرلورکوزن (فیلم خلاصه بازی)

کلوب بروژ ۰ - ۴ پورتو (فیلم خلاصه بازی)

کلوب بروژ با ۱۰ و پورتو با ۹ امتیاز به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند. تیم اتلتیکو مادرید با ۵ امتیاز از دور مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حذف شد و در دوره بعدی رقابت‌های لیگ اروپا رقابت خواهد کرد. بایرلورکوزن با ۴ امتیاز حذف شد.

گروه C

اینتر ۴ – ۰ ویکتوریا پلژن (فیلم خلاصه بازی)

بارسلونا ۰ – ۳ بایرمونیخ (فیلم خلاصه بازی)

تیم بایرمونیخ با ۱۵ و اینتر با ۱۰ امتیاز به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند. تیم بارسلونا با ۴ امتیاز از دور مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حذف و در دوره بعدی رقابت‌های لیگ اروپا رقابت خواهد کرد. ویکتوریا پلژن با ۰ امتیاز حذف شد.

گروه D

اینتراخت فرانکفورت ۲ – ۱ مارسی (فیلم خلاصه بازی)

تاتنهام ۱ – ۱ اسپورتینگ (فیلم خلاصه بازی)

در این گروه هر چهار تیم از بخت صعود برخوردارند. دو تیم اول گروه به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود می‌کنند. تیم سوم از دور مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حذف و در دوره بعدی رقابت‌های لیگ اروپا رقابت خواهد کرد. 

تیم‌های صعود کننده گروه‌های G، F، E و H که سه‌شنبه شب مشخص شدند، بصورت زیر است:

در گروه E

چلسی با ۱۰ به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است. از بین تیم‌های میلان با ۷ امتیاز و سالزبورگ با ۶ امتیاز یک تیم به دور بعدی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد و تیم دیگر حذف شده و در دوره بعدی رقابت‌های لیگ اروپا حضور خواهد داشت. دیناموزاگرب با ۴ امتیاز از دور مسابقات کنار رفت.

در گروه F

رئال مادرید با ۱۰ به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. یکی از دو تیم لایپزیش با ۹ امتیاز و شاختار دونتسک با ۶ امتیاز می‌تواند به دور بعدی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده و تیم دیگر راهی دوره بعدی رقابت‌های لیگ اروپا خواهد شد. سلتیک با ۲ امتیاز از دور مسابقات حذف شد.

در گروه G

منچستر سیتی با ۱۱ به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است. از بین دورتموند با ۸ امتیاز  سویا با ۵ امتیاز یک تیم می‌تواند به دور بعدی مسابقات لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده و تیم دیگر راهی دوره بعدی رقابت‌های لیگ اروپا خواهد شد. کپنهاگن با ۲ امتیاز از دور مسابقات کنار رفت.

در گروه H

پاری سن ژرمن با ۱۱ و بنفیکا نیز با ۱۱ امتیاز به دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند. از بین یوونتوس با ۳ امتیاز و مکابی ۳ امتیازی یک تیم از دور مسابقات لیگ قهرمانان اروپا حذف و در دوره بعدی رقابت‌های لیگ اروپا رقابت خواهد کرد. 

۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 34586

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      1 0
      گزارش بسیار جامعی تهیه کردید دستتون درد نکنه واقعا همه چی در یکجا عتلی ممنونم از سایت خوبتون
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
      1 0
      ممنونیم از اخبار کامل شما