پخش مستقیم گزارش فوتبال به صحنه دزدی تبدیل شد + فیلم

در جریان پوشش زنده خبری یک برنامه تلویزیونی مرتبط با فینال لیبرتادورس، اتفاق عجیبی رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در جریان پوشش خبری زنده یک شبکه تلویزیونی اکوادوری از مقابل ورزشگاه مونومنتال، محل برگزاری دیدار فینال لیبرتادورتس، دو سارق قصد سرقت گوشی همراه گزارشگر این شبکه تلویزیونی را داشتند که وقتی متوجه شدند دوربین در حال فیلمبرداری از آنهاست، بلافاصله صورت‌های خود را پوشاندند و از محل متواری شدند. تیم‌های فوتبال فلامنگو و اتلتیکو پارانائنزه برزیل قرار است شنبه 7 آبان در فینال لیبرتادورس (لیگ قهرمانان آمریکای جنوبی) و در همین ورزشگاه به مصاف هم بروند.

وَنسا روبلز گزارشگر شبکه تلویزیونی «تله‌آمازوناس» اکوادور در لحظه‌ای‌ که سارقان قصد سرقت از او را داشتند، به آنها گفت: «رفیق، می‌خواهی همین حالا از ما سرقت کنی؟ برنامه ما زنده است!». همین جمله باعث شد تا سارقان پا به فرار بگذارند و در ادامه پلیسی با موتور نیز به آنها نزدیک شد اما سارقان از معرکه گریختند.

این گزارشگر تلویزیونی پس از این ماجرا گفت: «وقتی ما در حال انتخاب محل موردنظرمان برای فیلمبرداری در محوطه اطراف ورزشگاه بودیم، برخی به ما گفتند که اینجا منطقه خوبی برای انجام این کار نیست و خطر سرقت از شما وجود دارد».

در فیلم زیر لحظه بروز این اتفاق را مشاهده می‌کنید:

۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳
کد خبر: 34568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha