اینتر امشب بارسلونا را حذف می‌کند؟ / برنامه ۸ بازی چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا + لینک پخش زنده

هفته پنجم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری ۸ دیدار به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار امشب به پایان می‌رسد. در مهم‌ترین دیدارهای امشب (چهارشنبه) اینتر در صورت پیروزی مقابل ویکتوریا پلژن برای دومین فصل متوالی از گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد چرا که در مجموع ۲ بازی رو در رو مقابل بارسلونا بهتر کار کرده است.

گروه A

ساعت ۲۲:۳۰ ؛ ناپولی - گلاسکو (لینک پخش زنده آنتن)

ساعت ۲۲:۳۰ ؛ آژاکس - لیورپول (لینک پخش زنده شبکه ورزش)

در این گروه هفته قبل ناپولی در ورزشگاه خانگی خود از آژاکس پذیرایی کرد و توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند. ناپولی با پیروزی در این بازی، ۱۲ امتیازی شد تا صعود خود را به دور بعد قطعی کند. شاگردان اسپالتی بعد از برتری برابر رم در دیدار این هفته در لیگ، میزبان گلاسکو رنجرز خواهد بود و به دنبال پنجمین برد پیاپی از پنجمین بازی است.

در دیگر دیدار این گروه، لیورپول در خانه آژاکس به میدان می‌رود. هفته قبل شاگردان یورگن کلوپ با نتیجه ۷ بر ۱ حریف خود گلاسکو را در هم کوبیدند. ستاره آن بازی محمد صلاح بود. او در دقیقه ۶۸ به میدان رفت و موفق شد که سه گل به ثمر رساند. فرمینو دبل کرد و نونیز و الیوت دیگر گل‌های لیورپول را وارد دروازه حریف کردند. لیورپول با این پیروزی، ۹ امتیازی شد.

گروه B

ساعت ۲۲:۳۰ ؛ اتلتیکومادرید - بایرلورکوزن (لینک پخش زنده آنتن)

ساعت ۲۰:۱۵ ؛ کلوب بروژ - پورتو (لینک پخش زنده شبکه ورزش)

در حساس‌ترین بازی این گروه اتلتیکو مادرید ۴ امتیازی در ورزشگاه خانگی خود به دیدار بایر لورکوزن می‌رود. در دیگر بازی این گروه پورتو در خانه کلوب بروژ به میدان می‌رود. پورتو که مهدی طارمی را هفته قبل در خانه لورکوزن در ترکیب اصلی خود داشت با سه گل به پیروزی دست پیدا کرد. طارمی در این بازی درخشید و دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا ستاره تیمش باشد. او در دقیقه ۸۵ بازی تعویض شد.

پورتو با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۶ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

گروه C

ساعت ۲۲:۳۰ ؛ بارسلونا - بایرن مونیخ (لینک پخش زنده شبکه سه)

ساعت ۲۰:۱۵ ؛ اینتر - ویکتوریا پلژن (لینک پخش زنده آنتن)

در حساس‌ترین دیدار این گروه بارسلونا در نوکمپ از بایرن پذیرایی خواهد کرد. هفته قبل دیدار اینتر و بارسلونا با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید تا شانس صعود بارسلونا به دور بعدی خیلی کم شود. ستاره بارسلونا در بازی هفته قبل، روبرت لواندوفسکی بود که دبل کرد. عثمان دمبله دیگر گل آبی اناری‌ها را به ثمر رساند.

در دیگر بازی این گروه اینتر به دیدار ویکتوریا پلژن خواهد رفت و شاگردان اینزاگی به دنبال قطعی کردن صعود خود به دور بعد خواهند بود. اینتر در صورت پیروزی مقابل ویکتوریا پلژن برای دومین فصل متوالی از گروه خود در لیگ قهرمانان اروپا صعود خواهد کرد چراکه در مجموع ۲ بازی رو در رو مقابل بارسلونا بهتر کار کرده است.

در این گروه بایرن مونیخ با ۱۲ امتیاز صعودش را به دور بعد قطعی کرد. اینتر با ۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد و بارسلونا هم ۴ امتیازی است.

گروه D

ساعت ۲۲:۳۰ ؛ آینتراخت فرانکفورت - مارسی (لینک پخش زنده آنتن)

ساعت ۲۲:۳۰ ؛ تاتنهام - اسپورتینگ (لینک پخش زنده آنتن)

در این گروه هم دو بازی برگزار می‌شود. آینتراخت فرانکفورت در خانه به دیدار مارسی می‌رود و تاتنهام با اسپورتینگ دیدار می‌کند. در این گروه تاتنهام با ۷ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های مارسی و اسپورتینگ هم ۶ امتیازی هستند.

۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: 34556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha