هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا / برنامه ۸ بازی امشب + لینک پخش زنده

در چارچوب هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا هشت دیدار برگزار می‌شود که یوونتوس برای صعود فقط باید بنفیکا را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار پیگیری می‌شود. در مهم‌ترین دیدارهای امشب (سه‌شنبه) منچسترسیتی مهمان دورتموند است و یووه برای صعود، محکوم به پیروزی خارج از خانه مقابل بنفیکاست.

گروه E

ساعت ۲۰:۱۵ ؛ سالزبورگ اتریش – چلسی (لینک پخش زنده شبکه ورزش)

ساعت ۲۲:۳۰ ؛ دینامو زاگرب – میلان (لینک پخش زنده آنتن)

این گروه از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا،‌ تنها گروهی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود که هر چهار تیم شانس زیادی برای صعود به مرحله حذفی دارند. در حال حاضر چلسی با ۷، سالزبورگ با ۶، میلان با ۴ و دیناموزاگرب با ۴ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی گروه E قرار گرفته‌اند.

از نکات امیدوارکننده برای دیناموزاگرب و میلان که رتبه‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند، بازی مستقیم سالزبورگ و چلسی مقابل یکدیگر است چرا که در صورت شکست هر کدام از این تیم‌ها، دینامو زاگرب و میلان می‌توانند با پیروزی در دیدار این هفته، خودشان را به رتبه اول یا دوم برسانند. در نتیجه حساس‌ترین دیدارهای این هفته لیگ قهرمانان اروپا در گروه E رقم می‌خورد.

گروه F

ساعت ۲۲:۳۰ ؛ سلتیک – شاختار دونتسک (لینک پخش زنده آنتن)

ساعت ۲۲:۳۰ ؛ لایپزیش – رئال مادرید (لینک پخش زنده شبکه ورزش)

رئال مادرید تا حد زیادی صعودش به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده و تنها یک امتیاز از بازی مقابل لایپزیش لازم دارد تا صعودش مسجل شود. از طرفی شاختار این شانس را دارد تا در صورت پیروز نشدن لایپزیش مقابل رئال مادرید، خودش را به رتبه دوم برساند که منوط به کسب سه امتیاز مقابل سلتیک است.

در حال حاضر رئال مادرید با ۱۰، لایپزیش با ۶، شاختار دونتسک با ۵ و سلتیک با یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم جدول رده‌بندی گروه F قرار گرفته‌اند. البته سلتیک با این که شانس کمی برای صعود به دور حذفی دارد، می‌تواند با کسب ۶ امتیاز باقی‌مانده به لیگ اروپا برود.

گروه G

ساعت ۲۰:۱۵ ؛ سویا – کپنهاگن دانمارک (لینک پخش زنده آنتن)

ساعت ۲۲:۳۰ ؛ دورتموند – منچسترسیتی (لینک پخش زنده شبکه سه)

تکلیف این گروه تا حد زیادی مشخص شده و منچستر سیتی و دورتموند تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی نام گرفته‌اند. تقابل دورتموند و منچسترسیتی در وستفالن تکلیف صدرنشین گروه G را تا حد زیادی مشخص می‌کند و فقط می‌ماند تکلیف تیم صعود کننده به لیگ اروپا.

تکلیف تیم صعود کننده به لیگ اروپا هم در دیدار سویا و کپنهاگن می‌تواند مشخص شود چرا که این دو تیم با یکدیگر هم‌امتیاز هستند و به جز دیدار این هفته، یک دیدار دیگر تا پایان مرحله گروهی باقی می‌ماند. منچستر سیتی با ۱۰، دورتموند با ۷، سویا با ۲ و کپنهاگن با ۲ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم گروه G قرار گرفته‌اند.

گروه H

ساعت ۲۲:۳۰ ؛ بنفیکا – یوونتوس (لینک پخش زنده آنتن)

یوونتوس بحران‌زده آلگری تا حد زیادی شانس صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان را از دست داده اما تنها شانس این تیم برای زنده نگه داشتن امیدهای صعود، پیروزی مقابل بنفیکا در پرتغال است؛ کاری که یووه در ایتالیا هم نتوانست انجام دهد. در دیدار دیگر این گروه، پاری سن ژرمن در خانه می‌تواند با پیروزی مقابل مکابی، صعودش را مسجل کند.

در حال حاضر پی‌اس‌جی با ۸، بنفیکا با ۸، یووه با ۳ و مکابی با ۳ امتیاز در رده اول تا چهارم گروه H قرار گرفته‌اند.

نتایج بازیهای سه‌شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا + فیلم خلاصه بازی‌ها

اینتر امشب بارسلونا را حذف می‌کند؟ / برنامه ۸ بازی چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا + لینک پخش زنده

۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 34500

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha