جلسه سخنگوی دولت در دانشگاه خواجه نصیر نیمه تمام ماند/جهرمی هم شعار "زن زندگی آزادی" سرداد! + فیلم

نشست سخنگوی دولت با دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر به دلیل سر وصدا و برهم زدن جلسه از سوی برخی از شرکت کنندگان نیمه تمام ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز برای شرکت در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی به دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی رفت و در جمع دانشجویان به سوالات دانشجویان معترض پاسخ داد.

جهرمی در این نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر گفت: شعارهای «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» را این روزها زیاد شنیدیم، ما همیشه دنبال تحقق آزادی، استقلال و آبادی بودیم. ما حق داریم که می‌خواهیم به آزادی، استقلال و آبادی برسیم، چون کشوری داریم با ذخایر و منابع بسیار قوی و گسترده.

وی در واکنش به تکرار این شعار توسط برخی از دانشجویان افزود: ما هم عرض کردیم شعارمان همین است «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی»؛ دوستش داریم و می‌خواهیم به آن برسیم.

وی در واکنش به شعار «مرگ بر دیکتاتور» برخی دانشجویان گفت: یکی از ویژگی‌های دیکتاتور این این است که اجازه شنیدن حرف مخالفش را نمی‌دهد.

بهادری جهرمی در خصوص پیگیری پرونده مرگ مهسا امینی گفت: بعید میدانم دولت‌مردانی باغیرت‌تر از این دولت‌مردان وجود داشته باشد. من (بخاطر درگذشت دخترم) با گوشت و پوست و استخوانم تلخی درگذشت مهسا امینی را درک می‌کنم.

لازم به ذکر است، علی رغم فراهم شدن زمینه پرسش و پاسخ و پاسخگو بودن سخنگوی دولت عده‌ای از دانشجویان با سردادن شعارهای غیر متعارف و ایجاد سروصدا مانع برگزاری نشست شدند.

توضیحات سخنگوی دولت پس از حضور در نشست پرسش و پاسخ در دانشگاه خواجه نصیر + فیلم

سخنگوی دولت پس از حضور در نشست پرسش و پاسخ در دانشگاه خواجه نصیر توضیحاتی را در خصوص این جلسه ارائه داد.

بهادری جهرمی، سخنگوی دولت پس از اتمام جلسه نشست با دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر گفت: همه نگاه‌های مختلف و سلیقه‌های مختلف در این نشست حضور داشتند.

وی تصریح کرد: سعی کردم به کسانی که پرسشی داشتند پاسخ دهم، حتی در بین مسیر بخاطر اینکه تعدادی نتوانستند در سالن به علت سروصدا سوالشان را بپرسند، پاسخگو باشم.

در بخش هایی از این جلسه سخنگوی دولت هم همراه دانشجویان معترض شعار سرداد.

۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 34477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha