طغیان مشاور عالی علیه رئیس فدراسیون / قهرمان المپیک: دبیر نمی‌خواهد کشتی استان فارس رشد کند

قهرمان المپیکی کشتی ایران گفت: ١٢ تخلف در برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان فارس رخ داد که باید این انتخابات باطل شود. این در حالی است که امید نوروزی حکم مشاورعالی علیرضا دبیر را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امید نوروزی بعد از ظهر یکشنبه در نشستی خبری در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی چهار سال گذشته ١۴٠ مدال توسط کشتی گیران کشور کسب کرده‌اند و فارس دارای جایگاه ویژه ای در حوزه کشتی داشته است.

وی ادامه داد: مجمع کشتی پس از هفت ماه با برنامه ریزی و مهندسی انتخابات توسط فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد این در حالی است مهندسی در خصوص افراد نیز صورت گرفته است.

نوروزی ادامه داد: برخی از افراد در مجمع کنار گذاشته شده و افرادی وارد مجمع شده‌اند که شاید جایگاه آنان در مجمع نبوده است لازم به ذکر است که اگر روند به همین صورت باشد شاهد خواهیم بود که کشتی فارس به ناکجا آباد خواهد رفت.

او ادامه داد: مجمع اول باطل شد چون اعضا به حداکثر نرسید اما دوستان طی ٣٠ دقیقه مجمع دوم برگزار شد و افرادی که مهندسی شده بودند انتخاب شدند.

این قهرمان المپیک کشتی ایران افزود: استان فارس جایگاه ویژه ای در کشتی ملی داشته و همواره توانسته بیشترین امتیازات را کسب کند.

او ادامه داد: در راستای برگزاری مجمع کشتی نیز ١٢ تخلف صورت گرفته و بر اساس این تخلفات مجمع کشتی باید باطل شود لازم به ذکر است ١٣ نفر از اعضای واقعی مجمع مخالف این مجمع بوده‌اند.

نوروزی تاکید کرد: نمایندگان دانشگاه، بسیج، شهرداری و … در این مجمع رأی داده و ١٣ عضو مجمع که شامل رؤسای هیأت‌ها و اعضای مجمع با این انتخابات مخالف بوده‌اند.

این قهرمان المپیک ادامه داد: سالانه بیش از یک میلیارد در هیأت کشتی فارس هزینه شده اما اعتباری که اداره کل ورزش فارس به هیأت کشتی پرداخت کرده است کمتر از ٢٠٠ میلیون تومان بوده است.

به گفته نوروزی مجمع نمایندگان استان فارس نیز مخالف این مجمع بوده و طی تماس با وزیر ورزش خواهان باطل شدن این مجمع به علت ١٢ تخلف صورت گرفته در این حوزه است.

او ادامه داد: علیرضا دبیر نمی‌خواهد کشتی استان فارس رشد کند یا امثال امید نوروزی در کشور مطالبه گر کاستی‌های کشتی باشد لازم به ذکر است که این رویه مسیر مناسبی نیست و اگر اینگونه باشد طی سال‌های آینده دیگر نماینده‌ای از فارس در تیم ملی کشتی نخواهد بود.

نوروزی معتقد است هیأت کشتی فارس هیچ چیزی ندارد که متعلق به خود هیأت باشد و چیزی بیش از دو میلیارد نیز از اداره کل ورزش و جوانان بستانکار است.

وی در خصوص دیدار خود با استاندار فارس نیز گفت و بیان کرد: هرچیزی که در این جلسه مطرح شد براساس قانون بود اما مدیرکل ورزش و جوانان هرچیزی که گفت خلاف قانون بوده و استاندار فارس خواهان برطرف شدن مشکلات بود.

او ادامه داد: این مجمع برای چهار سال است و اگر این افراد به هیأت کشتی آورده شوند نمی‌توانند مشکلات موجود در این بخش را برطرف کنند زیرا آنان توانایی و آگاهی در این حوزه ندارند.

۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
کد خبر: 34439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • منتظر مهدی IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
      0 0
      یه فدراسیون درست و حسابی نداریم، هم فدراسیون فوتبالمون درگیر سالها باند بازیها و هم فدراسیون کشتیمون، مونده والیبال ، که اونم احتمالا همین روزا به این دوتا فدراسیون اضافه میشه