واکنش انسیه خزعلی به فیلم برخورد نیروی انتظامی با یک زن؛خشونتی در کار نبود

انسیه خزعلی گفت: در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی‌ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است چه برسد به باور و البته نشانگر شدت "خباثت" دشمن در اشاعه دروغ و افترا است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایسنا، انسیه خزعلی در پاسخ به اینکه چند روز پیش در مصاحبه‌ای ذکر کردید که گزارش کلیپ‌های پخش شده از برخورد ماموران نیروی انتظامی با یک خانم را از فراجا خواسته‌اید، آیا گزارش به دست شما رسیده و نتیجه بررسی چه بوده است؟ گفت: همانطور که در آن مصاحبه گفته‌ام هرگونه قضاوت باید بعد از دریافت اطلاعات کافی باشد و بحمدالله گزارشات دریافت شد و دلالت بر مظلومیت مضاعف نیروی انتظامی داشت.

وی با بیان اینکه مطلب "موهن" رسانه معاند بی بی سی "مضحکه" بودن آن از اول مشخص بود، ادامه داد: اما اینکه آیا رفتار خشنی نسبت به فرد مذکور صورت گرفته بود یا نه؟ بررسی و مشخص شد چنین امری صورت نگرفته و این دستگیری طبق روش متداول پلیس نسبت به کسی که مشکوک به حمل سلاح است انجام شده و پس از مشخص شدن عدم وجود سلاح، ایشان رها شده است.

به گفته معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، در مجموع کمتر از یک دقیقه بازداشت این خانم به طول انجامیده بوده است و این امر بیانگر آن است که همه "داستان سرایی‌ها" در این زمینه "خنده دار" و "غیرقابل تصور" است چه برسد به باور و البته نشانگر شدت "خباثت" دشمن در اشاعه دروغ و افترا است.

خزعلی با بیا اینکه شاید یکی از دلایل این شایعات و مظلومیت نیروی انتظامی، خود نیروی انتظامی است که لازم است اطلاع رسانی به موقع و به هنگام روایت هر حادثه را عهده دار شود، افزود: امیدوارم همانطور که قبلا گفتم شان و جایگاه این نیروی مقتدر برای حفظ امنیت مال و جان و ناموس مردم حفاظت شود و بی شک مردم عزیزمان قدردان این زحمات بوده و خواهند بود.

۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
کد خبر: 34434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      3 0
      پس کتک خورتون ملسه خانم خزعلی. خدا رو شکر.
      • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
        1 0
        شما به چی میگید خشونت!؟
    • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
      1 0
      از نظر شما چه اتفاقی باید بیوفتد تا بگوییم خشونت؟ مثلا انتحاری بزنیم باهاش موافقی؟