فوت یک دانشجو در دانشگاه تهران/ ماجرا چه بود؟

فارس : دانشگاه تهران درباره فوت یک دانشجو توضیح داد: او طی ۹ ماه اخیر ۱۹ بار تحت مشاوره و معاینه روانپزشک مستقر در مرکز مشاوره دانشگاه تهران قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد بامداد امروز یکشنبه اول آبان ماه ۱۴۰۱ یک دانشجوی پسر مقطع کارشناسی ارشد در خوابگاه دانشگاه تهران طی یک اقدام خودآسیب رسان درگذشت، دانشگاه تهران در این زمینه توضیحاتی ارائه داد.

براساس این گزارش، روانپزشک مرکز مشاوره دانشگاه تهران در دی ماه ۱۴۰۰ با تشخیص مشکلات روانشناختی برای این دانشجو تشکیل پرونده داده و وی از اواخر سال ۱۴۰۰ تحت نظر مرکز مشاوره دانشگاه تهران بوده و طی ۹ ماه اخیر ۱۹ بار تحت مشاوره و معاینه روانپزشک مستقر در مرکز مشاوره دانشگاه تهران قرار گرفته است.

همچنین مرکز مشاوره مراتب وضعیت و درمان را به خانواده این دانشجو منعکس کرده و از ایشان درخواست کرده بود تا در روند معالجه این دانشجو که تحت نظر مستمر مرکز مشاوره دانشگاه و روانپزشک بوده است، مراقبت و همکاری لازم را داشته باشند.

دانشگاه تهران فوت این دانشجو را به خانواده و هم‌کلاسی‌های وی تسلیت می‌گوید. به منظور حفظ حرمت خانواده متوفی، از ذکر مشخصات این دانشجو خودداری می‌شود.

۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 34426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha