فینال امیرمحمد یزدانی و امیرعلی آذرپیرا در کشتی آزاد امیدهای جهان؛ ساعت ۱۹:۳۰ + لینک پخش و نتیجه

مسابقات فینال و رده بندی پنج وزن اول کشتی آزاد قهرمانی امیدهای جهان را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی امیدهای جهان از ۲۵ مهر تا یکم آبان در شهر پونتودرا اسپانیا برگزار می شود.

علاقمندان می توانند کلیه رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی امیدهای جهان را از لینک های زیر تماشا کنند.


نکته مهم : پس از کلیک روی لینک‌ زیر حتما فرم مربوط را تکمیل و در سایت اتحاد جهانی کشتی ثبت نام کنید.

چهار تشک - لینک پخش زنده کلیه مسابقات کشتی قهرمانی امیدهای جهان از سایت اتحاد جهانی کشتی ( با فیلترشکن غیر آمریکا ببینید)- لینک همزمان با شروع مسابقات (ساعت ۱۲ تهران) فعال می شود.


لینک پخش زنده کلیه مسابقات کشتی قهرمانی امیدهای جهان از "آنتن" - بدون نیاز به فیلترشکن فقط کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید

لینک پخش زنده مسابقات کشتی قهرمانی امیدهای جهان از شبکه ورزش - شبکه ورزش سیما پخش این رقابتها در برنامه خود قرار داده است.

صفحه رسمی مسابقات کشتی قهرمانی امیدهای جهان

جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد - لینک فعال است

جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد - لینک فعال است

جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد - لینک فعال است

جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد - لینک فعال است

جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد - لینک فعال است

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۴ از سد مانوئل خاندزرتسیان از ارمنستان گذشت. وی در دور بعد مقابل هورست لهر قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از آلمان با نتیجه ۹ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.


در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۰ شرکت کننده دارد، آرمین حبیب زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با آسیل آیتاکین از قزاقستان مبارزه می کند.

در وزن ۶۵ کیلوگرم کیان محمودجانلو در مبارزه نخست با نتیجه ۷ بر ۸ مغلوب حمزه آلاجا از ترکیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. محمودجانلود در این گروه باید با سید اسلام حسینی از فنلاند کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد مقابل ساموئل آلوارز از پورتوریکو قرار بگیرد و در صورت گذر از این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل اریک آروشانیان از اوکراین قرار بگیرد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۵ تالگات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۷ بر ۷ از سد کوتا تاکاهاشی از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ از سد یحیی توماس از آمریکا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف گئورگی الباکیدزه قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از گرجستان می رود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که با حضور ۲۶ کشتی گیر برگزار می شود، محمدحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف آتامیرات چارلیف از ترکمنستان می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با عصمت جیتفجی از ترکیه مبارزه می کند.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی با قرعه رژیم اشغالگر قدس برخورد کرد که توجه به نرسیدن سر وزن قانونی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۴ شرکت کننده دارد، سجاد غلامی در دور اول با ترنت هیدلای از آمریکا مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف نورتیلیک کاریپبایف از قرقیزستان می رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۹ نفر حضور دارند، امیرحیسن فیروزپور در دور اول با رضابک آیتموخان از قزاقستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با ادلان ویسخانوف از فرانسه مصاف می دهد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۲ واسیل سووا از اوکراین را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ریچارد وق از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. آذرپیرا در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر از سد ارطغرل آگجا از آلمان گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف تانر اسلوان از آمریکا می رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که با حضور ۱۶ نفر برگزار می شود، امیررضا معصومی در دور اول با آدیل میسیرجی از ترکیه پیکار می کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف جونووان اسمیت از پورتوریکو و میلان کورسوگ از مجارستان می رود.

برنامه مسابقات نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

شنبه ۳۰ مهرماه:
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۵:۳۰: مسابقات اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد و شانس مجدد پنج وزن اول
ساعت ۱۶:۴۵ تا ۱۷:۴۵: مسابقات نیمه نهایی ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد
ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد

یکشنبه اول آبان ماه:
ساعت ۱۶ تا ۱۷:۴۵: مسابقات شانس مجدد پنج وزن دوم
ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد

اختلاف ساعت ایران با اسپانیا ۹۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۰:۳۰ به وقت اسپانیا ساعت ۱۲ به وقت ایران است.


برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی امیدهای جهان، اسپانیا ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
کد خبر: 34355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha