امیر محمد یزدانی حریف آمریکایی را برد و فینالیست شد / آذرپیرا فردا برای طلا می‌جنگد + فیلم

مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) جمعه در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد که امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و کیان محمودجانلود در وزن ۶۵ کیلوگرم به گروه بازنده‌ها رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسابقات مقدماتی پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) جمعه در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار د که نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم احمد محمدنژاد جوان در دور نخست با نتیجه ۵ بر ۴ از سد مانوئل خاندزرتسیان از ارمنستان گذشت. وی در دور بعد مقابل هورست لهر قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از آلمان با نتیجه ۹ بر ۴ مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۶۵ کیلوگرم کیان محمودجانلو در مبارزه نخست با نتیجه ۷ بر ۸ مغلوب حمزه آلاجا از ترکیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه بازنده ها رفت. محمودجانلود در این گروه باید با سید اسلام حسینی از فنلاند کشتی بگیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد مقابل ساموئل آلوارز از پورتوریکو قرار بگیرد و در صورت گذر از این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل اریک آروشانیان از اوکراین قرار بگیرد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۵ بر ۵ تالگات سیرباز قهرمان آسیا از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۷ بر ۷ از سد کوتا تاکاهاشی از ژاپن گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. یزدانی در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۲ از سد یحیی توماس از آمریکا گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف گئورگی الباکیدزه قهرمان زیر ۲۳ سال اروپا از گرجستان می رود.

در وزن ۷۹ کیلوگرم محمد نخودی با توجه به نرسیدن سر وزن قانونی، از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم امیرعلی آذرپیرا در دور نخست با نتیجه ۱۲ بر ۲ واسیل سووا از اوکراین را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر ریچارد وق از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. آذرپیرا در این دیدار با نتیجه ۸ بر صفر از سد ارطغرل آگجا از آلمان گذشت و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار به مصاف تانر اسلوان از آمریکا می رود.
فیلم کشتی آذرپیرا در پای فینال را اینجا ببینید.
رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت ۱۹:۳۰ شنبه برگزار می شود.

۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
کد خبر: 34351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha