حمله فیزیکی به مسعود پزشکیان دریک مسجد + جزئیات

مهدی پزشکیان: پدرم عصر پنجشنبه برای شرکت در یک مجلس ترحیم به مسجد رسول الله تبریز مراجعه کرده بود. زمانی که نوحه خوان از حضور پزشکیان به عنوان نماینده مردم نام برد و از او تعریف کرد، فرد معلوم الحالی در داخل مسجد واکنش نشان داد، ولی صاحب عزا اجازه اهانت نداد و او را دعوت به آرامش کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد «مسعود پزشکیان»، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در حاشیه حضور در مسجدی در تبریز، از سوی فردی مورد حمله قرار گرفت.

مهدی پزشکیان پسر این نماینده مجلس روز جمعه در گفتگو با ایرنا در تشریح جزییات حادثه پیش آمده گفت: پدرم عصر پنجشنبه برای شرکت در یک مجلس ترحیم به مسجد رسول الله تبریز مراجعه کرده بود. زمانی که نوحه خوان از حضور پزشکیان به عنوان نماینده مردم نام برد و از او تعریف کرد، فرد معلوم الحالی در داخل مسجد واکنش نشان داد، ولی صاحب عزا اجازه اهانت نداد و او را دعوت به آرامش کرد.

وی ادامه داد: بعد از خروج دکتر پزشکیان از مسجد، آن فرد ابتدا شروع به هتاکی و سپس به سوی پزشکیان حمله کرد، اما دوستداران و همراهان پدر مانع حمله فیزیکی فرد مزبور شده و هیچ برخوردی صورت نگرفت.

وی اضافه کرد: صاحب عزا بعد از این حادثه با حضور در منزل مان از پدر دلجویی و از بابت حادثه پیش آمده عذرخواهی کرد.

مهدی پزشکیان با بیان اینکه ما از دستگاه‌های قضایی و امنیتی انتظار برخورد با چنین افراد و روش‌های هنجارشکنانه داریم، خاطرنشان کرد: این فرد در مراسم تشییع شهید اجاقی نیز علیه پدر شعار داده و فحاشی کرده بود.

بعدا خانواده این شهید بزرگوار بابت این رفتار از پدر دلجویی کردند.

۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
کد خبر: 34341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha