۱۰ شرکت با ارزش خودروساز جهان در سال ۲۰۲۰ کدام بوده‌اند + تصاویر

در فهرست حاضر، باارزش‌ترین شرکت‌های خودروساز جهان در سال ۲۰۲۰ را ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، همه ساله مراکز سنجش کیفیت و پایش نظرات خریداران، به معرفی خودروها در بخش‌های مختلف و خودروسازان برتر اقدام می‌کنند. در این رتبه‌بندی، هم نظرات کارشناسان حوزه خودرویی و هم نظرات خریداران هر برند و میزان رضایت آنها از خودروی خریداری شده مورد پایش قرار می‌گیرد. مبنای رتبه‌بندی طبق نظر هر مؤسسه متفاوت است.‌

بیش از یک قرن از تولد صنعت خودروسازی میگذره و این صنعت همیشه برای افراد شیفته فناوری شگفت انگیز و محبوب بوده، از خودروهای فوق العاده کم مصرف تا خودروهای خودران (بدون راننده). صنعت خوردوسازی در دو دهه گذشته به شدت تغییر کرده و سال به سال، نوآوری باعث شده است خودروها از نظر محیط زیست سازگارتر و رانندگی ایمن تری داشته باشند. خودروسازی یکی از صنایعی است که شما به سختی یک بازیکن جدید می بینید زیرا رقابت شدید و شانه به شانه است.
بنابراین ، بیایید ببینم براساس ارزش این شرکت ها در بازار بورس (در ماه سپتامبر ۲۰۲۰)، ۱۰ شرکت برتر خودروسازی جهان در سال ۲۰۲۰ کدام شرکت‌ها بودند.

۱۰. شرکت هیوندا موتور

۱۰ شرکت با ارزش خودروسازی جهان در سال ۲۰۲۰ + تصاویر

هیوندا اولین شرکت کره جنوبی در زمینه تولید خودرو است و شرکت های تابعه مختلفی از جمله کیا موتورز و جنسیس موتورز را در اختیار دارد. این سومین تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان است و دارای بزرگترین تأسیسات تولیدی در جهان است.

۹. فراری

۱۰ شرکت با ارزش خودروسازی جهان در سال ۲۰۲۰ + تصاویر

به محض شنیدن این نام می توانید صدای خروشان موتورها را بشنوید. فراری یک سازنده اتومبیل اسپورت ایتالیایی است. این شرکت مادر اصلی خود ، فیات کرایسلر را ترک کرد و به یکی از ده شرکت با ارزش خودرو در جهان تبدیل شد.

۸. شرکت فورد موتور

۱۰ شرکت با ارزش خودروسازی جهان در سال ۲۰۲۰ + تصاویر

این سازنده خودرو آمریکایی، یکی از بازیکنان قدیمی این صنعت است و من این را از فیلم "فورد در برابر فراری" (Ford v Ferrari) می دانم.? این شرکت در سال ۱۹۰۳ تاسیس شد و هم قدمت با خود صنعت است. فورد اخیراً ۱۱.۵ میلیارد دلار در وسایل نقلیه الکتریکی برای هوای پاک تر سرمایه گذاری کرده است.

۷. بی ام دبلیو (BMW)

۱۰ شرکت با ارزش خودروسازی جهان در سال ۲۰۲۰ + تصاویر

بی ام دبلیو (BMW) یک خودروساز آلمانی است که در سال ۱۹۱۶ تاسیس شده است و یکی از مشهورترین و با ارزش ترین برندهای جهانی با ارزش تقریبی ۴۲ میلیارد دلار است. این شرکت به زودی دومین مرکز ساخت باتری برای وسایل حمل و نقل الکتریکی را به خاطر پیش بینی رشد تقاضای خودروهای الکتریکی آغاز خواهد کرد.

۶. شرکت هوندا موتور

قیمت هوندا آکورد در دبی امارات چقدر است؟ | فایندز

هوندا یک شرکت خودروسازی ژاپنی است که بزرگترین تولید کننده موتورسیکلت در جهان هم هست. هوندا در سال ۲۰۱۹ حدود ۵.۳ میلیون دستگاه خودرو به فروش رسانده و اخیرا نمایشگاه مجازی در هند با امکاناتی مانند نمای ۳۶۰ درجه و توضیح عمیق آپشن های خودروها راه اندازی کرده است.

۵. دایملر (بنز)

۱۰ شرکت با ارزش خودروسازی جهان در سال ۲۰۲۰ + تصاویر

دایملر یکی دیگر از تولیدکنندگان اتومبیل آلمان است که به نام مرسدس بنز معروف است. این شرکت در سال ۱۹۲۶ تاسیس شد و همچنین یکی از بزرگان تولید کامیون در سطح جهان است.

۴. جنرال موتورز

شورولت جنرال موتورز

جنرال موتورز یک شرکت آمریکایی چهارمین تولیدکننده بزرگ خودرو در جهان است. این شرکت، مادر خودروهای قدیمی مشهور شورولت ، کادیلاک و بیوک است.

۳. فولکس واگن

فولکس واگن آرتئون سدان و استیشن ۲۰۲۱ معرفی شدند - زومیت

فولکس واگن ، به معنی "ماشین مردم" سومین شرکت آلمانی در این لیست است. این مارک ۸۳ ساله است و با مدل کلاسیک بیتل (Beetle) معروف شد. همچنین این شرکت، دومین تولید کننده بزرگ خودرو در جهان (به لحاظ تعداد) است.

۲. شرکت تویوتا موتور

۱۰ شرکت با ارزش خودروسازی جهان در سال ۲۰۲۰ + تصاویر

تویوتا بزرگترین تولید کننده خودرو در جهان است و سالانه بیش از ۱۰ میلیون خودرو تولید می کند. این شرکت ژاپنی با ارزش ترین تولید کننده خودرو در جهان بود تا زمانی که تسلا در ماه جولای سال ۲۰۲۰ از این شرکت پیشی گرفت.

۱. تسلا

Tesla.com منبع

تسلا ، که به معنای واقعی کلمه و رسما، نوجوانی در میان این صد ساله ها است ، سریعتر از هر کسی در جدول بالا رفت تا در ژوئیه ۲۰۲۰ به ارزشمندترین شرکت اتومبیل سازی جهان تبدیل شود. این شرکت فقط ۱۷ سال سن دارد. در سال ۲۰۰۳ تاسیس شد و به نام نیکولا تسلا نامگذاری شده است. تسلا به خاطر ساخت ماشین های الکتریکی مشهور است.

۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 34339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha