حرکت اعتراضی رونالدو به نیمکت‌نشینی در منچستریونایتد + تصاویر

کریس رونالدو از اینکه در دیدار مقابل تاتنهام به میدان نرفت به اندازه‌ای ناراحت شد که پیش از پایان بازی راهی رختکن شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ورزش سه: کریس رونالدو از اینکه در دیدار مقابل تاتنهام به میدان نرفت به اندازه‌ای ناراحت شد که پیش از پایان بازی راهی رختکن شد.

ستاره باتجربه پرتغالی که در تابستان تلاش زیادی کرد از منچستریونایتد جدا شود، در این فصل جایی در ترکیب اصلی تیم اریک تن‌هاخ ندارد اما به نظر می رسد هنوز این شرایط برای او عادی نشده است و در هر فرصتی برای نشان داد نارضایتی اش استفاده می‌کند.

امشب رونالدو بار دیگر بازی تیمش را از روی نیمکت دنبال کرد و هم‌تیمی‌هایش به اندازه ای خوب کار کردند که نوبت به او نرسید. همین باعث شد تا او پیش از اینکه سوت پایانی بازی زده شود، راهی رختکن بشود؛ اقدامی که با واکنش هایی در شبکه های اجتماعی همراه شد و هواداران یونایتد از اینکه او به جای خوشحالی از پیروزی تیمش، به فکر بازی نکردن خودش است، انتقاد کردند.

حرکت بچگانه رونالدو بعد از نیمکت‌نشینی!

رونالدو انتظار نداشت بازگشتش به الدترافورد چنین روزهایی را برایش رقم بزند.

یک کاربر نوشت:"او ۳۷ ساله است اما هنوز فکر می‌کند همه چیز باید حول او بچرخد!"
اما تن‌هاخ که از پیروزی تیمش بسیار خوشحال بود، ترجیح داد پراختن به این موضوع را به زمان دیگری موکول کند. او گفت:"من او را دیدم و فردا به این مسئله رسیدگی می کنم، نه امروز. ما در حال جشن گرفتن این پیروزی هستیم و باید برای بازی روز شنبه آماده شویم."

حرکت بچگانه رونالدو بعد از نیمکت‌نشینی!

هنوز سوت پایان بازی به صدا در نیامده بود که رونالدو راهی تونل ورزشگاه شد و حتی تلاش هواداران منچستریونایتد که دست‌شان را به سوی او دراز کرده بودند، توجهی نکرد.

آلن شیرر، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس، هم که بازی را برای آمازون پرایم تحلیل می‌کرد، گفت:"من ناراحتی او را درک می‌کنم اما اگر به تصویر بزرگتری نگاه کنید، می بینید که تیم او بازی خوبی ارائه کرد.
سرمربی تصمیم مهمی گرفت و مشخص شد که درست بوده است. احتمالا در مورد بهترین بازیکنی که در عمرمان دیده‌ایم صحبت می‌کنیم و این کار را برای سرمربی دشوار می‌کند.
از او در مورد این اتفاق سوال می‌شود اما او باید در مورد بازیکنانی که امشب در زمین بودند، صحبت کند."

۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
کد خبر: 34317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha