ترامپ: بایدن کمونیست اقتصاد آمریکا را نابود خواهد کرد

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که جو بایدن رقیب وی در صورت پیروزی اقتصاد آزاد این کشور را نابود خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در شهر جینز ویل در ایالت ویسکانسین جو بایدن را نماینده چپ گرا و کمونیستها معرفی کرد و گفت: واقعیت این است که این مهمترین انتخابات در تاریخ کشور ما است. جو بایدن خواب آلود معامله‌ای فاسدانه را در ازای نامزدی حزبش انجام داده است. اگر با برنی سندرز دیوانه رقابت می‌کردم هم خوب بود. من یک پایگاه کوچک، اما پر انرژی دارم. اکنون مقداری نیروی بزرگتری برای مقابله با آن‌ها داریم، بایدن کمترین انرژی را دارد. بایدن کنترل حزب خود را به چپ گرایان افراطی سپرده است.

رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد: اگر جو بایدن و سوسیالیست‌های دموکرات انتخاب شوند و من همیشه گفته ام، کشور ما به یک کشور سوسیالیست بدل خواهد شد، اما من اجازه این کار را نخواهم داد. آن‌ها فرصت‌های شغل شما را از بین می‌برند، ادارات پلیس شما را از بین می‌برند.

رئیس جمهور آمریکا در حمله به رقیب انتخاباتی خود گفت:شما می‌دانید، که بایدن در صورت پیروزی همه چیز ما را به فنا می دهد. او و دیگر دموکراتها  می‌خواهند مرزهای شما را به روی مهاجران غیرقانونی باز کنند، مالیات شما را افزایش دهند، حومه شهرهای شما را نابود کنند.

ترامپ  همچنین درباره معترضان چنین گفت: آن‌ها آنارشیست هستند، همه آن‌ها اینگونه هستند. اما شما از نظر تئوری می‌دانید همیشه حرف قانون و نظم درست است.

۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶
کد خبر: 3430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha