انتشار اطلاعات تازه از خودروی برقی لوکس کادیلاک

کادیلاک به تازگی جزئیات بیشتری را در مورد خودروی برقی لوکس تازه خود موسوم به سلستیک ارائه کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از انگجت، این سدان سفارشی دارای پیشرانه دو موتوره ۶۰۰ اسب بخاری، چهار چرخ با قابلیت انتقال نیروی محرکه و بسته باتری اولتیوم ۱۱۱ کیلووات ساعتی است.

شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو برابر با ۳.۸ ثانیه و برد تخمینی آن بعد از هر بار شارژ برابر با ۴۸۰ کیلومتر است. بنابراین سلستیک یکی از سریع‌ترین خودروهای برقی جهان است.

کادیلاک این خودروی برقی را یک محصول راحت توصیف کرده است. نرمی سیستم تعلیق بادی تطبیقی و سیستم کنترل هدایت فعال، رانندگی پایدارتری را در هنگام عبور از پیچ‌ها ممکن می‌کند، در حالی که چرخ‌ها و لاستیک‌های ویژه ۲۳ اینچی هم رانندگی دقیق و انتقال صدای کمتری را از جاده ممکن می‌کنند.

صفحه نمایش ۵۵ اینچی داشبورد و سقف شیشه‌ای هوشمند با رنگ‌های متغیر ویژگی‌های بارز دیگر این خودرو هستند. بر روی سلستیک سیستم صوتی AKG با ۳۸ بلندگو با صدای رسا، سه بلندگوی خارجی و سیستم حذف فعال نویز دنیای بیرون نصب شده است. امکان رانندگی بدون هندزفری یا Ultra Cruise، نمایشگرهای ۱۲.۶ اینچی در صندلی‌های پشتی، نورپردازی دقیق LED و سیستم دوربین جدیدی برای ثبت صحنه تصادف و تشخیص سرقت امکانات دیگر این خودرو است. سرویس‌های گوگل مانند دستیار، نقشه و پلی استور هم در دسترس هستند. این خودرو در در دسامبر ۲۰۲۳ با قیمت ۳۰۰۰۰۰ دلار عرضه می‌شود.

۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 34293
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha