بیت‌کوین از مانع عبور می‌کند؟

بازارهای سهام ایالات‌متحده، هفته جدید را صعودی آغاز کرده‌اند به‌طوری‌که اس اند پی ۵۰۰ حدود ۲.۶۰ درصد و نزدک کامپوزیت بیش از سه درصد رشد کرده است. این شاخص‌ها نشان می‌دهند که بازارها از نرخ تورم بالا در ماه سپتامبر عقب‌نشینی و تمرکز خود را بر روی درآمدهای سه ماهه سوم معطوف کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از کریپتو، بر اساس داده‌های گلاسنود، علامت مثبت برای گاوها این است که مقدار بیت‌کوین نگهداری شده یا از دست رفته به بالاترین حد در پنج سال گذشته رسیده است.

در حالی که به نظر نمی‌رسد سرمایه‌گذاران بلندمدت تمایلی به فروش دارایی‌های خود در سطوح پایین‌تر داشته باشند اما سرمایه‌گذاران کوچک‌تر از کاهش قیمت‌ها بیشترین استفاده را می‌کنند. داده‌های گلاسنود نشان می‌دهد که تعداد کیف پول‌هایی که یک بیت‌کوین کامل یا بیشتر را در خود جای داده‌اند در سال ۲۰۲۲ به شدت افزایش یافته است.

بیت کوین در ۱۷ اکتبر به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹هزار و ۴۱۰ دلار) رسید و گاوها در تلاش هستند تا بهبود را بالای منطقه بین میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱۹هزار و ۶۹۱ دلار) و خط روند نزولی گسترش دهند.

اگر آنها موفق شوند، بیت‌کوین می‌تواند به مقاومت سخت در ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار برسد. این سطح از ۱۴ سپتامبر به عنوان یک مانع قوی عمل کرده است. بنابراین، شکست و بسته شدن بالای ۲۰ هزار و ۵۰۰ دلار می‌تواند نشان‌دهنده کاهش فشار فروش باشد و پس از آن بیت‌کوین می‌تواند به ۲۲هزار و ۸۰۰ دلار برسد زیرا مقاومت عمده‌ای در این بین وجود ندارد.

اگر قیمت از خط روند نزولی کاهش یابد و به زیر ۱۸ هزار و۸۴۳ دلار سقوط کند، این دیدگاه مثبت می‌تواند در کوتاه‌مدت باطل شود. چنین حرکتی نشان می‌دهد که خرس‌ها به فروش خود در سطوح بالاتر ادامه می‌دهند و بیت‌کوین به منطقه حمایت قوی بین ۱۸ هزار و ۱۲۵ تا ۱۷ هزار و ۶۲۲ دلار سقوط می‌کند.

اتریوم

میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه نزدیک به سطح ۱۳۲۳ دلار قرار دارد. از این رو، انتظار می‌رود که خرس‌ها به‌طور تهاجمی از سطح دفاع کنند.

اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر ۱۲۶۳ دلار برسد، اتر می‌تواند پایین‌ترین حد روزانه ۱۳ اکتبر را در ۱۱۹۰ دلار دوباره آزمایش کند. شکست زیر این سطح می‌تواند اتر را به خط حمایت کانال نزولی بکشاند.

برعکس، اگر خریداران قیمت را بالاتر از مقاومت در متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، اتر می‌تواند تا خط روند نزولی افزایش یابد. اگر گاوها بخواهند تغییر روند بالقوه را نمایان کنند، این یک مانع مهم برای غلبه است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۹۳۶.۴۱ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۷۹ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۴۰.۰۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۲ درصد افزایش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰.۹۳ میلیارد دلار است که ۳۱.۲۷ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۳.۴۳ میلیارد دلار است که ۶.۷۴ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۷.۶۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۵۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۳۹ صبح به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۱۹ هزار و ۵۵۳.۷۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۹۷ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۳۳۳.۰۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۵۹ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۴- یو اس دی کوین

قیمت:یک دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد کاهش

۵- بایننس کوین

قیمت: ۲۷۴.۷۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۳۲ درصد افزایش

۶- ریپل

قیمت: ۰.۴۷۶۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۲.۰۲ درصد افزایش

۷- کاردانو

قیمت: ۰.۳۷۰۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۵۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۱۰ درصد افزایش

۸- سولانا

قیمت: ۳۱.۰۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۲ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۷۱ درصد افزایش

۹ - دوج کوین

قیمت: ۰.۰۵۹۹۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۰۳ درصد افزایش

۱۰- پولکا دوت

قیمت: ۶.۲۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۴۴ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۷۳ درصد افزایش

۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
کد خبر: 34266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha