حاشیه سازی رسانه های معاند درباره حضور همزمان نماینده ایران و اسرائیل در مسابقات مچ اندازی + فیلم

پس از اینکه در مراسم افتتاحیه مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان در آنتالیا ، حضور همزمان نماینده کشورمان و اسرائیل کنار هم روی سکو دردسرساز شد فدراسیون پرورش اندام بیانیه داد. در این بیانیه آمده است:فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بار دیگر با محکوم کردن اخبار شبکه های معاند و ضدانقلاب، بر لزوم حفظ آرامش در اردوی تیم ملی مچ اندازی برای کسب موفقیت‌های بزرگ در میدان جهانی تاکید می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خصوص اتفاق به وجود آمده در مسابقات جهانی مچ اندازی بیانیه داد.

در این بیانیه آمده است:

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و ورزشکاران رشته های ذیل این فدراسیون همواره در مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم می کند.

در جریان افتتاحیه مسابقات مچ اندازی قهرمانی جهان که عصر روز گذشته (دوشنبه) در آنتالیای ترکیه برگزار شد، نام تیم‌های شرکت کننده بر اساس حروف الفبای انگلیسی از سوی گوینده سالن خوانده شد و در حالی که ورزشکار ایرانی حامل پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران روی سکو حاضر بود، بعد از ثانیه‌هایی متوجه حضور نمایندگان رژیم غاصب صهیونیستی در کنار خود شد. بلافاصله نماینده ایران از روی سکو پایین آمده و با تذکر مسئولان تیم ایران، این مشکل رفع شد.

متاسفانه در جریان این اتفاق و در حالی که همواره ورزشکاران کشورمان همپای ملت صدای خود را در محکومیت رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان رسانده‌اند، برخی شبکه‌ها و رسانه‌های معاند با برش فیلم چند ثانیه‌ای از مراسم افتتاحیه، از این اتفاق سوءاستفاده کرده و به دنبال ایجاد تنش و پیش بردن سیاست‌های ضد انقلابی خود هستند.

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام بار دیگر با محکوم کردن اخبار شبکه های معاند و ضدانقلاب، بر لزوم حفظ آرامش در اردوی تیم ملی مچ اندازی برای کسب موفقیت‌های بزرگ در میدان جهانی تاکید می‌کند.

فیلم ادعایی رسانه های ضد انقلاب درباره این اتفاق را ببینید.فدراسیون بدنسازی اعلام کرده این فیلم تقطیع شده است:

۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
کد خبر: 34261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha