رفیق مایکل جردن را کرایه کنید؛ روزی ۳۳۳ هزار دلار!

بسکتبالیست سرشناس سابق مجبور به دست زدن به کاری جدید برای کسب درآمد شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در جهان ورزش موارد بسیاری از بازیکنان وجود دارد که در دوران ورزش خود درآمدهای میلیونی و میلیاردی داشته اند اما ثروت خود را از دست داده اند و بعد مجبور شده اند که از هر راهی که می‌توانند پول دربیاورند و برای این کار از نام و شهرت قدیمی خود استفاده کنند.

این ماجرا در مورد اسکاتی پیپن، بسکتبالیست مشهور آمریکایی که هم تیمی مایکل جوردن در نسل طلایی شیکاگو بولز بود، صدق می‌کند. پیپن خودش را در بازار عرضه کرده و بابت هر روز همراهی فردی که بخواهد با او باشد، مبلغ ۳۳۳ هزار دلار را تعیین کرده است.

این بسکتبالیست سابق از طریق شرکت نیمان مارکوس، که مسئول این کرایه دادن ستاره بسکتبال است، به عنوان یک فرصت برای کسی که طرفدار شیکاگو بولز و پیپن باشد، عنوان شده است. پیپن یکی از اسطوره‌های NBA به حساب می‌آید که ۱۸ فصل در این لیگ بازی کرد و در این مدت ۶ قهرمانی با تیم بولز به دست آورد و در هفت بازی آل استارس حضور داشت و دو طلای المپیک را نیز همراه با تیم ملی آمریکا در سالهای ۱۹۹۲ و ۱۹۹۶ کسب کرد.

پکیچ پیشنهادی از سوی شرکت ارائه دهنده این سرویس به این شکل توضیح داده شده است: «شما و یک دوستتان می‌توانید مقابل پیپن و پسرش که او نیز یک بسکتبالیست مشهور است بایستید و بازی کنید و یکی دو تکنیک ناب بسکتبال را در زمین یاد بگیرید. بعد از بازی برنامه استراحت و گپ زدن و سپس شام به میزبانی پیپن و پیپن جونیور خواهد بود. برای تکمیل این روز، شما میهمان نوشیدنی جدید پیپن هم خواهید بود و سپس یک نسخه امضا شده از کتاب پرفروش Unguarded را با خود می‌توانید به خانه ببرید!»

ستاره‌ای که خودش را کرایه می‌دهد/ روزی ۳۳۳ هزار دلار!

این بسته پیشنهادی به نظر می‌رسد که فقط برای افراد ثروتمندی که دوست دارند یک روز را با اسطوره بسکتبال بگذرانند، در دسترس و قابل پرداخت باشد. پیپن در ۱۸ فصل حضور خود در ورزش ۱۱۰ میلیون دلار درآمد داشت. اما به نظر می‌رسد که او از درآمد خود به خوبی استفاده نکرده و حالا در ۵۷ سالگی مجبور است وقت خود را در اضافه دریافت پول دراختیار دیگران قرار دهد تا بتواند از پس هزینه‌های فراوان زندگی گرانقیمتش بربیاید.

۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 34257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha