آیا الناز رکابی پناهنده شده است؟ + عکس

سفارت ایران در کره جنوبی گفت: تمامی اخبار جعلی، کذب و اطلاعات نادرست در خصوص خانم" الناز رکابی" را قویا تکذیب می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی در صفحه توییتر خود نوشت: «خانم الناز رکابی پس از پایان مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا در سئول، بامداد روز سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ به همراه سایر اعضای تیم از سئول به مقصد ایران حرکت کرد. سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی تمامی اخبار جعلی، کذب و اطلاعات نادرست در خصوص خانم الناز رکابی را قویا تکذیب می کند.»

آیا الناز رکابی پناهنده شده است؟ + عکس

واکنش الناز رکابی به حواشی حجابش

الناز رکابی ملی‌پوش مشهور سنگنوردی ایران در کانون حواشی قرار گرفته است. اوکه به عنوان نماینده تیم ملی سنگنوردی ایران در فینال رقابت‌های سئول مسابقه می‌داد در فینال مذکور، بدون پوشاندن موهایش به رقابت با حریفان پرداخت.

، همین موضوع باعث به وجود آمدن شایعات زیادی درباره او شد؛ از اینکه قرار است پناهنده شود تا اینکه به سفارت ایران در سئول تحویل داده شده است. گمانه‌زنی در این موارد در حالی رخ داد که حالا الناز رکابی خبر برنگشتنش به ایران را تکذیب کرده و گفته که به همراه تیم ملی به ایران بر می‌گردد. او با انتشار یک استوری خبر داده که به دلیل عدم هماهنگی در زمان مسابقه، آن اتفاق برایش رخ داده است. الناز همچنین گفته که حجابش سهوا دچار اشکال شده است.

(عکس) واکنش الناز رکابی به حواشی حجابش

فارغ از این ماجرا، شایعاتی هم درباره برادر الناز رکابی به وجود آمده بود که حالا برادرش هم در گفتگو با تسنیم درباره اتفاقات رخ داده صحبت کرده است. "داود رکابی" برادر بزرگ الناز رکابی درباره اتفاقات رخ داده می‌گوید: «خواهرم حجاب داشت و هدبند روی سرش بود و متأسفانه برخی‌ها روی این موضوع موج سواری می‌کنند. الناز متعلق به این خاک است و برای این کشور بازی خواهد کرد.»

برادر الناز رکابی با رد برخی ادعاها درباره پناهندگی خواهرش، گفت: «خواهرم الناز به ایران برمی‌گردد، چون فرزند ایران است و الناز بسیار خاک ایران را دوست دارد. قطعاً پس از بازگشت نشست خبری برگزار خواهیم کرد و خواهرم حواشی را توضیح خواهد داد.»

همچنین صبح امروز سفارت جمهوری اسلامی ایران در صفحه توییتر خود نسبت به شایعات مطرح شده درباره رکابی واکنش نشان داد و نوشت: «خانم الناز رکابی پس از پایان مسابقات سنگ نوردی قهرمانی آسیا در سئول، بامداد روز سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ به همراه سایر اعضای تیم از سئول به مقصد ایران حرکت کرد. سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی تمامی اخبار جعلی، کذب و اطلاعات نادرست در خصوص خانم الناز رکابی را قویا تکذیب می‌کند.»

۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 34241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha