پخش زنده مسابقات پنج وزن دوم کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان اسپانیا ۲۰۲۲، سه‌شنبه ساعت ۱۲:۰۰ + لینک پخش و نتیجه

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان در اسپانیا از ظهر دیروز دوشنبه ۲۵ مهر در پنج وزن اول آغاز شد و امروز در پنج وزن دوم انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی امیدهای جهان از ۲۵ مهر تا یکم آبان در شهر پونتودرا اسپانیا برگزار می شود.

علاقمندان می توانند کلیه رقابتهای کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان را از لینک های زیر تماشا کنند.


نکته مهم : پس از کلیک روی لینک‌ زیر حتما فرم مربوط را تکمیل و در سایت اتحاد جهانی کشتی ثبت نام کنید.

چهار تشک - لینک پخش زنده کلیه مسابقات کشتی قهرمانی امیدهای جهان از سایت اتحاد جهانی کشتی ( با فیلترشکن غیر آمریکا ببینید)- لینک همزمان با شروع مسابقات (ساعت ۱۲ تهران) فعال می شود.


لینک پخش زنده کلیه مسابقات کشتی قهرمانی امیدهای جهان از "آنتن" - بدون نیاز به فیلترشکن فقط کافی است شماره موبایل خود را وارد کنید

لینک پخش زنده مسابقات کشتی قهرمانی امیدهای جهان از شبکه ورزش - شبکه ورزش سیما پخش این رقابتها در برنامه خود قرار داده است.

صفحه رسمی مسابقات کشتی قهرمانی امیدهای جهان

جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی - لینک فعال است

جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی- لینک فعال است

جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی - لینک فعال است

جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۸۲ کیلوگرم کشتی فرنگی- لینک فعال است

جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی - لینک فعال است

مراسم قرعه کشی رقابتهای کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در شهر پونتودرا در کشور اسپانیا برگزار شد و ۱۰ نماینده ایران در این رقابتها رقبای خود را شناختند.

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ احمت تاشکین اوغلو از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر ۱ نورزات کابدیرآخیموف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دادمرز در این مرحله با نتیجه ۹ بر ۴ از سد دنیس میهای از رومانی گذشت و به دیدار فینال راه یافت. وی برای کسب مدال طلا به مصاف نیهاد قلی زاده قهرمان جوانان جهان از آذربایجان می رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که با حضور ۱۷ نفر برگزار می شود، امید آرامی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف کرم کمال از ترکیه می رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۱ احمد باقدودا از مصر را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ریوتو ایکیدا از ژاپن با نتیجه ۷ بر ۱ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محمدی در این مرحله توانست با نتیجه ۵ بر ۱ ضیا باباشوف از آذربایجان را مغلوب کند و به دیدار فینال راه یابد. وی در دیدار فینال به مصاف گئورگی شوتادزه از گرجستان می رود.

در وزن ۶۷ کیلوگرم که ۲۲ نفر حضور دارند، سید دانیال سهرابی در دور اول به مصاف جولیان حورتا از کلمبیا می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با ویلیوس ساویکاس از لیتوانی کشتی می گیرد.


در وزن ۷۲ کیلوگرم که با حضور ۲۴ نفر برگزار می شود، امیر عبدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان سانات خاچاتریان از ارمنستان و گئورگی چخیکوادزه از گرجستان می رود.


در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با نتیجه ۱ بر ۱ مغلوب مالخاز آمویان دارنده مدال های طلا و برنز جهان از ارمنستان شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، مختاری به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه ابتدا به مصاف امانوئل بنیتز از مکزیک می رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور بعد با آکیلبک تالانتبکوف از قرقیزستان کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا مقابل نائو کوساکا از ژاپن قرار بگیرد.

در وزن ۸۲ کیلوگرم که ۲۴ نفر حضور دارند، علیرضا مُهمدی در دور اول با علی هونج از ترکیه کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم به مصاف کارلو کودریک از کروواسی می رود.


در وزن ۸۷ کیلوگرم ابوالفضل چوبانی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ کریستین زمپ از سوئیس را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۴ موهیوتدین ساریجیجک از ترکیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ماکسات سایلاو از قزاقستان با نتیجه ۹ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۲۲ نفر شرکت کرده اند، علی عابدی درزی در دور اول با اینوت گوسا از رومانی کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف مارکوس راگینگر از اتریش می رود.


در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر پائول مورالس از مکزیک را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۱ مغلوب میخایلو ویشنیوتسکی قهرمان جوانان جهان از اوکراین شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، یوسفی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با مارین نیشیمورا از ژاپن کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف به دیدار رده بندی راه خواهد یافت تا برای کسب مدال برنز مقابل سارخان ممدوف از آذربایجان قرار بگیرد.

برنامه رقابت های نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۵ مهرماه:
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۵: مسابقات اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم فرنگی
ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم فرنگی

سه شنبه ۲۶ مهرماه:
ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۵:۳۰: مسابقات اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی و شانس مجدد مسابقات پنج وزن اول
ساعت ۱۶:۴۵ تا ۱۷:۴۵: مسابقات نیمه نهایی اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی
ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۵۵، ۶۳، ۷۷، ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم فرنگی

چهارشنبه ۲۷ مهرماه:
ساعت ۱۰:۳۰: مسابقات شانس مجدد پنج وزن دوم
ساعت ۱۸ تا ۲۰:۳۰: مسابقات رده بندی و فینال اوزان ۶۰، ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی

اختلاف ساعت ایران با اسپانیا ۹۰ دقیقه است به طوری که ساعت ۱۰:۳۰ به وقت اسپانیا ساعت ۱۲ به وقت ایران است.



برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی امیدهای جهان، اسپانیا ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 34233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha