شکست قهرمان بزرگسالان جهان در میان امیدها ! / علی اکبر یوسفی فینالیست نشد + فیلم

مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از ظهر امروز (دوشنبه) در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در پایان مسابقات نوبت اول، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم و به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۵ کیلوگرم پویا دادمرز در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ احمت تاشکین اوغلو از ترکیه را مغلوب کرد وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر ۱ نورزات کابدیرآخیموف از قزاقستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. دادمرز در این مرحله به مصاف دنیس میهای از رومانی می رود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۶ بر ۱ احمد باقدودا از مصر را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ریوتو ایکیدا از ژاپن با نتیجه ۷ بر ۱ پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. محمدی در این مرحله به مصاف برنده کشتی میان مصطفی ایلدیریم از ترکیه و ضیا باباشوف از آذربایجان می رود.

در وزن ۷۷ کیلوگرم محمدرضا مختاری در دور نخست با نتیجه ۱ بر ۱ مغلوب مالخاز آمویان دارنده مدال های طلا و برنز جهان از ارمنستان شد و باید منتظر حضور این کشتی گیر در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها ادامه دهد.

در وزن ۸۷ کیلوگرم ابوالفضل چوبانی در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۱ کریستین زمپ از سوئیس را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه ۴ بر ۴ موهیوتدین ساریجیجک از ترکیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل ماکسات سایلاو از قزاقستان با نتیجه ۹ بر ۴ و ضربه فنی مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا به گروه بازنده ها راه یابد.

در وزن ۱۳۰ کیلوگرم علی اکبر یوسفی در دور اول با نتیجه ۶ بر صفر پائول مورالس از مکزیک را مغلوب کرد. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۷ بر ۱ مغلوب میخایلو ویشنیوتسکی قهرمان جوانان جهان از اوکراین شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده ها برای کسب مدال برنز ادامه دهد.
فیلم شکست علی اکبر یوسفی را ببینید:



رقابت های نیمه نهایی اوزان فوق از ساعت ۱۹:۳۰ امشب برگزار می شود.


پخش زنده مسابقات پنج وزن اول کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان اسپانیا ۲۰۲۲، دوشنبه ساعت ۱۲:۰۰ + لینک پخش و نتیجه

برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی امیدهای جهان، اسپانیا ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
کد خبر: 34216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha