«اخباری» برای خروج یک اسم مطرح از لیست تیم ملی فوتبال ایران/دروازه‌بان‌ها تغییر می‌کنند؟

چهار دروازه‌بان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند تا احتمال خط خوردن هر یک از اسامی مطرح در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ بیش از پیش تقویت پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، خبرگزاری مهر در گزارشی از احتمال تغییر در لیست تیم ملی فوتبال خبر داده است . این خبرگزاری کلمه " اخباری" را بصورت خاص در تیتر خود بکار برده که می تواند حتی اشاره ای به کاپیتان تیم تراکتورسازی تبریز و یکی از دروازه بان های دعوت شده به اردوی تیم ملی باشد. این گزارش را بخوانید :
دومین اردوی ارزیابی فنی تیم ملی فوتبال ایران در حالی با حضور بازیکنان منتخب داخلی در حال پیگیری است که محمدرضا اخباری دروازه تراکتور تبریز به جمع بازیکنان دوره قبلی اضافه شد تا در کنار علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی و پیام نیازمند برای سفر به کشور قطر تمرین کند.

اخباری که عملکرد تحسین برانگیزی در اکثر هفته‌های این فصل از لیگ برتر داشت به عنوان تنها ورودی جدید در حالی به جمع ملی‌پوشان اضافه شد که کی روش با وجود امیر عابدزاده در تیم پونفرادینا باید دو دروازه‌بان داخلی را برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در لیست قرار دهد.

«اخباری» برای خروج یک اسم مطرح از لیست تیم ملی فوتبال ایران

دعوت از اخباری تهدید جدی برای سه سنگربان تیم ملی ایران است که خطر دور شدن از هواپیمای تیم ملی به مقصد مهم‌ترین تورنمنت ملی سال ۲۰۲۲ را بیشتر از همیشه احساس می‌کنند.

از سوی دیگر آسیب دیدگی بیرانوند از ناحیه کمر شاید دلیلی برای ترس کی روش باشد تا اخباری به عنوان شگفتی در لیست نهایی کی روش قرار بگیرد.

اخباری مانند نیازمند و حسینی ۱۱ گل خورده در ۹ بازی داشته است تا نشان دهد همچون تمام فوتبالیست‌های داخلی حریص بازی کردن مقابل انگلیس، آمریکا و ولز است.

تیم ملی فوتبال ایران در گروه B مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های انگلیس، آمریکا و ولز بازی می‌کند.

۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 34196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha