بازی بزرگ به نفع یاران مسی تمام شد / هم آث میلان برد هم اینتر

پاری سن ژرمن با پیروزی که برابر مارسی به دست آورد، جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم تر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پاری سن ژرمن در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته یازدهم لیگ فرانسه به مصاف مارسی رفت. این بازی جذاب که در ورزشگاه خانگی پاری سن ژرمن برگزار شد با یک گل به سود این تیم به پایان رسید.

تک گل پاری سن ژرمن را در این بازی نیمار با پاس ام باپه به ثمر رساند. پاری سن ژرمن با پیروزی که در این بازی به دست آورد اختلافش را با تیم دوم به سه امتیاز افزایش داد.

پیروزی اینتر در هفته دهم سری آ

در جریان هفته دهم لیگ فوتبال ایتالیا مرسوم به سری آ ایتالیا، تیم فوتبال اینتر به مصاف تیم فوتبال سالرنیتانا رفت و توانست با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی برسد.

لائوتارو مارتینز در دقیقه ۱۴ این بازی برای اینتر گلزنی کرد. در ادامه بازی نیکولو بارلا در دقیقه ۵۸ برای اینتر گلزنی کرد تا این تیم پیروز میدان باشد.اینتر در این رقابت‌۱۵ موقعیت گل داشت درحالی که حریفش تنها ۸ موقعیت گل را به نام خود کرده بود.

اینتر با این پیروزی، به ششمین برد خود دست یافت و با ۱۸ امتیاز در رده هفتم لیگ سری آ قرار گرفت.

پیروزی آث میلان در سری آ ایتالیا

درجریان هفته دهم سری آ ایتالیا دو تیم هلاس ورونا و آث میلان به مصاف هم رفتند. در این بازی آث میلان توانست با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی دست یابد.

میگوئل ولوسو در دقیقه ۹ دروازه خود را باز کرد تا میلان با نتیجه یک بر صفر از حریف پیش بیفتد. کورای گانتر در دقیقه ۱۹ برای ورونا به گل رسید تا بازی برابر یک شود. در ادامه این مسابقه، ساندرو تونالی در دقیقه ۸۱ برای میلان گلزنی کرد تا این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود میلان به اتمام برسد.

در این بازی میلان ۱۶ موقعیت گل داشت درحالی که حریفش ۱۹ موقعیت گل به نام خود ثبت کرد.آث میلان با این پیروزی ۲۳ امتیازی شد و در رده سوم لیگ فوتبال ایتالیا قرار گرفت.

۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶
کد خبر: 34189

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha