واکنش فتح‌الله‌زاده به اتهام اختلاس آجورلو

امروز دیدم برخی رسانه‌ها گفتند که علت جدایی اختلاس و این حرف‌ها بوده است، این حرف‌ها را زدن گناه است و این وصله‌ها به آجورلو نمی‌چسبد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، علی فتح‌الله‌زاده در بدو ورود به باشگاه استقلال اظهار داشت: من هم مثل شما هستم، آنقدر این کار سریع بود که خودم هم متوجه نشدم چه اتفاقی افتاده است. اجازه بدهید دو، سه روزی به باشگاه بیایم و بدانم شرایط چگونه است و پس از آن قراری می‌گذاریم و در خدمت‌تان هستم:

وی ادامه داد: از آجورلو تشکر می‌کنم در این مدت زحمات زیادی کشید. امروز هم دیدم برخی رسانه‌ها گفتند که علت جدایی اختلاس و این حرف‌ها بوده است، این حرف‌ها را زدن گناه است و این وصله‌ها به آجورلو نمی‌چسبد. او آدم شرافتمند و دست پاکی است. این‌ها از لحاظ مدیریتی احتمالا هم سلیقه نبودند و از هم جدا شدند.

هر وقت گفتند بیا اطاعت کردم و هر وقت گفتند برو، گفتم چشم

مدیرعامل استقلال درمورد ناراحتی برخی هواداران از وی به دلیل اینکه در دوره گذشته مدیریتش به دلیل بیماری استعفاء کرد و اکنون تا چه زمانی قرار است این کار را جلو ببرد، گفت: در کار دولتی هیچکس نمی‌تواند بگوید چه قدر هستم یا نیستم. کار است. امروز می‌گویند بیا و فردا می‌گویند برو. هر وقت به من گفتند بیا اطاعت امر کردم و هر وقت گفتند برو گفتم چشم.

بدهی‌هایی که شمردند ۲۰۰ میلیارد شد

فتح‌الله‌زاده درباره حمایت خود از ریکاردو ساپینتو گفت: همین طور است. همین امروز صبح رسیدم که گفتند استراماچونی ۶۰ میلیارد و یک بازیکن ۵۰ میلیارد طلب دارد. گفتند یک نفر دیگر ۳۰ میلیارد می‌خواهد. سازمان لیگ هم می‌گوید ۷۰-۶۰ میلیارد طلب داریم. این شد بیشتر از ۲۰۰ میلیارد بدهی. واقعا کار کردن سخت است، اما ما کار می‌کنیم. حرف‌هایی هم که درباره آجورلو زدند گناه است و باید توبه کنید. او زحمت کشیده و یک انسان شرافتمند است.

برخی مسائل را نباید مهم جلوه دهیم

وی در خصوص حواشی پیرامون باشگاه که به برخی کارکنان اعلام شده بود برای ثبت قرارداد به باشگاه بیایند گفت: من هم این موضوع را شنیدم که باید آن را پیگیری کنم. این چیزها مسئله نیست که بخواهیم آن‌ها را خیلی مهم جلوه بدیم.

بازنشسته نیستم

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعیت بازنشستگی خود عنوان کرد: امروزه چند مدیر در لیگ برتر هستند که بازنشسته هستند، اما من بازنشسته نشده‌ام و هنوز بیمه پرداخت می‌کنم. من مطبوعاتی بودم و به دلیل سختی کار می‌توانستم از ۲۰ سال خدمت ۱۵ سال آن را استفاده کنم و ۳۵ ساله بازنشسته شوم، اما از این موضوع استفاده نکردم و هنوز بیمه پرداخت می‌کنم و بازنشسته نشده‌ام.

۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
کد خبر: 34182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha