کشته سازی بی بی سی و اینترنشنال این بار در اردبیل/ بی‌بی‌سی حرفش را پس گرفت!

بی بی سی امروز با یک عقب‌نشینی، توضیحات کانال شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران را منتشر کرد که در آن آمده بود: به دلیل وجود منابع خبری مختلف هنوز نتوانسته خبر درگذشت این دانش‌آموز را تایید یا رد کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از تسنیم؛رسانه‌های فارسی‌زبان و کانال‌های تلگرامی در یکی دو روز گذشته مدعی شدند که یک دانش‌آموز دختر در مدرسه شاهد اردبیل کشته شده؛ این در حالی است که تاکنون هیچ نام و تصویری از وی منتشر نشده است.
کشته سازی بی بی سی و اینترنشنال این بار در اردبیل/ بی‌بی‌سی حرفش را پس گرفت!
به‌نظر می‌رسد رسانه‌های فارسی‌زبان پس از تکذیب کشته شدن خانم‌ها سارینا اسماعیل‌زاده، مهسا موگویی و نیکا شاکرمی در جریان اغتشاشات اخیر، بدون نام نبردن از کسی و صرفا با طرح ادعاهایی، به دنبال مبهم کردن فضا هستند تا ادعاهایشان به سرعت تکذیب نشود؛ هرچند روایت‌های مطرح شده‌شان نیز با یکدیگر همخوانی ندارد.
کشته سازی بی بی سی و اینترنشنال این بار در اردبیل/ بی‌بی‌سی حرفش را پس گرفت!
البته در طرح این ادعا، بیش از همه، شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال وابسته به آل سعود نقش داشت و بی‌بی‌سی فارسی هم علی‌رغم اینکه در ابتدا این خبر دروغ را منتشر کرده بود، امروز با یک عقب‌نشینی، توضیحات کانال شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران را منتشر کرد که در آن آمده بود: به دلیل وجود منابع خبری مختلف هنوز نتوانسته خبر درگذشت این دانش‌آموز را تایید یا رد کند.

۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
کد خبر: 34126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha