آفیسِ مایکروسافت بازنشسته می‌شود

شرکت مایکروسافت در بیانیه‌ای از جایگزینی مایکروسافت آفیس با مایکروسافت ۳۶۵ در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در سال ۲۰۲۰ مایکروسافت اعلام کرد که نام اشتراک آفیس ۳۶۵ خود را به مایکروسافت ۳۶۵ تغییر خواهد داد و اذعان کرد این اشتراک به چیزی بیش از یک برنامه کاری تبدیل شده است. بر اساس به‌روزرسانی‌های جدید، اکنون مایکروسافت در حال حذف مارک آفیس باقیمانده است.

در بیانیه‌ای از سوی این شرکت آمده است در ماه‌های آینده برنامه موبایل آفیس و برنامه آفیس برای ویندوز به برنامه مایکروسافت ۳۶۵ با نماد و ظاهری جدید و حتی ویژگی‌های بیشتر تبدیل خواهند شد.

در حال حاضر می‌توانید به ورد، اکسل و سایر برنامه‌های مایکروسافت به‌صورت آنلاین در Office.com دسترسی داشته باشید، اما به‌زودی این آدرس به Microsoft۳۶۵.com تغییر خواهد کرد؛ با یک لوگوی شش‌وجهی جدید که جایگزین لوگوی مربعی فعلی می‌شود. تغییرات در ماه آینده اتفاق خواهند افتاد و اپلیکیشن آفیس برای ویندوز، مک او اس، آی او اس و اندروید در ژانویه تغییر نام خواهد داد.

نام برنامه‌ها تغییر نمی‌کند، زیرا همچنان از Word، Excel، PowerPoint، Teams، Outlook، Clipchamp، Stream و Designer استفاده می‌کنید. همچنین یک برنامه مایکروسافت ۳۶۵ در موبایل و دسکتاپ وجود خواهد داشت که به عنوان یک مرکز متمرکز برای اطلاعات، نمایش جلسات، فایل‌ها، اسناد و موارد دیگر عمل می‌کند.

نام Office برای خریدهای یکباره از طریق Office ۲۰۲۱ و Office LTSC که برنامه‌ها را از طریق مجوز حجمی ارائه می‌دهد، باقی خواهد ماند، با این حال، اکنون به عنوان یک برند قدیمی در نظر گرفته می‌شود، بنابراین طبق بیانیه اعلام شده هر ویژگی جدید برای Microsoft ۳۶۵ خواهد بود و نه Office. مایکروسافت تاکید کرد هیچ تغییری در برنامه‌های اشتراک آفیس ۳۶۵ وجود ندارد.

۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 34110
منبع: دنیای اقتصاد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha