گل به خودی دقیقه ۹۱ ناجی ساپینتو شد- قاتل تارتار + فیلم

استقلال توانست به لطف گل بخودی محمد قریشی در دقیقه ۹۱، سه امتیاز شیرین را به دست آورده و نخستین شکست تیم تارتار را رقم بزند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در آخرین دیدار هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال در استادیوم فولادشهر به مصاف ذوب آهن رفت و در نهایت توانست با کادوی که محمد قریشی در ثانیه های پایانی در اختیار آنها قرار داد، برنده از اصفهان برگشته و به رتبه دوم جدول بازگردد.

فیلم خلاصه بازی را ببینید:

نخستین فرصت جدی بازی برای ذوب آهن به دست آمد. یک خطای چسبیده به محوطه جریمه برای میزبان به دست آمد و سجاد آشوری پشت این توپ ایستاد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه 2 تیم بازی سرد و بی موقعیتی را به نمایش گذاشتند و تا دقیقه 36 فرصت چندان مهمی به روی دروازه ها خلق نشد.

تنها حرکت استقلالی ها تا پیش از موقعیت جدی آبی ها، ضربه محمد محبی در دقیقه 23 بود که شوت زمینی او از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت. یک دقیقه بعد نیز سلطانی مهر با شوتی از پشت محوطه جریمه دروازه استقلال را تهدید کرد که ضربه بی دقت او با فاصله زیاد به بیرون رفت.

گل به خودی دقیقه ۹۱ ناجی ساپینتو شد- قاتل تارتار + فیلم

اما مهمترین موقعیت بازی در نیمه نخست را محمد محبی به دست آورد. آرش رضاوند روی یک کار تیمی، با پاس در عمق زیبا و دیدنی، محبی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن درون محوطه جریمه با یک شوت روی پا و دیدنی، دروازه میزبان را تهدید کرد که فرعباسی با واکنشی فوق العاده، توپ را راهی کرنر کرد.

در ادامه مهدی پور 2 فرصت خوب داشت. ابتدا او روی پرتاب اوت سریع محبی، درون محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که شوت کم جان او توسط مدافع ذوبی ها برگشت داده شد. در ادامه، این بازیکن از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه محکم او را فرعباسی با زحمت راهی کرنر کرد. در نهایت بازی در نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

گل به خودی دقیقه ۹۱ ناجی ساپینتو شد- قاتل تارتار + فیلم

در آغاز نیمه دوم استقلال کاملا مالکیت توپ و زمین را در اختیار دارد. در دقیقه 46 و پس از برخورد قریشی با رضاوند، بازیکن آبی ها درون محوطه جریمه سرنگون شد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. در دقیقه 52 محمد محبی می توانست دروازه میزبان را باز کند اما شوت محکم او از پشت محوطه جریمه، با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه قایدی نیز با شوتی از پشت محوطه جریمه قصد گلزنی داشت که فرعباسی شوت او را مهار کرد. ذوبی ها نیز در ادامه بخت خوبی را برای گلزنی از دست دادند. محمدحسین اسلامی پس از پشت سر گذاشتن مدافعین استقلال، با یک پاس پشت پا توپ را در اختیار سجاد جعفری قرار داد و ضربه بغل پای او از بالای دروازه به بیرون رفت.

ذوبی ها یک بار دیگر صاحب فرصت شدند. درویشی از سمت چپ توانست خط دفاعی استقلال را جا بگذارد و با یک پاس در عرض، توپ را درون محوطه جریمه در اختیار صدقی قرار داد که جعفر سلمانی با حضور به موقع برابر شوت او، دروازه تیمش را نجات داد.

گل به خودی دقیقه ۹۱ ناجی ساپینتو شد- قاتل تارتار + فیلم

در شرایطی که بازی رو به پایان بود و سه دقیقه زمان تلف شده نیز اعلام شده بود، محمد محبی با خطای نادر محمدی در میانه میدان متوقف شد. مهدی مهدی پور پشت این توپ ایستاد و آن را به روی دروازه ارسال کرد که محمد قریشی برای دفع این توپ به هوا برخاست اما به اشتباه دروازه خود را باز کرد تا بالاخره قفل دروازه میزبان در دقیقه 91 باز شود.

در نهایت استقلال با همین گل بخودی توانست سه امتیاز حساس و شیرین را از آن خود کند و بالاتر از گل گهر و هم امتیاز با پرسپولیس، در رتبه دوم جدول رده بندی قرار بگیرد.

گل به خودی دقیقه ۹۱ ناجی ساپینتو شد- قاتل تارتار + فیلم

۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
کد خبر: 34078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha