بورس تهران در گرداب رکود +نمودار

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۲ هزار و ۱۹۶ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۲ هزار و ۱۲۴ میلیاردی هفته پیشین، رشد ۳ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از اقتصادنیوز، میانگین ارزش معاملات خرد سهام در هفته اخیر بیشتر از هفته پیشینبود. در اولین روز کاری هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام ۲ هزار و ۱۳۶ میلیارد تومان بالغ شد.

روز یکشنبه ۲ هزار و ۲۸۴ میلیارد شد و روز دوشنبه به ۲ هزار و ۲۱۵ میلیارد تومان رسید. روز سه‌شنبه نیز ارزش معاملات خرد به ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان کاهش یافت. اما در آخرین روز کاری هفته ارزش معاملات خرد به کمترین رقم هفته رسید و ۲ هزار و ۹۶ میلیارد تومان بود.

در این هفته نمادهای پالایشی در صدر جدول ارزش معاملات بودند. در جدول حجم معاملات نیز شستا بالانشین بود.

روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه شپنا (شرکت پالایش نفت اصفهان) صدرنشین جدول معاملات بودند و بیشترین ارزش معاملات را داشت. در روز سه‌شنبه شبندر بیشترین ارزش معاملات را داشت و بیشترین حجم معاملات بورس تهران نیز برای چهارمین روز متوالی به شستا اختصاص داشت.

روز چهارشنبه نیز غزر بیشترین ارزش معاملات را داشت و دی به صدر جدول حجم معاملات رفت.

در هفته اخیر، به طور میانگین روزانه ارزش معاملات اوراق درآمد ثابت در بازار سهام ۲۹ هزار و ۲۳۴ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته افت ۲۱ درصدی داشته است. در هفته اخیر به طور میانگین ۵۴ درصد از ارزش معاملات کل بازار سهام به اوراق بدهی اختصاص داشت.

بورس

۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: 34066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha