آخرین تصاویر از نیکا شاکرمی ۷ ساعت قبل از کشف جسدش + فیلم

سرپرست دادسرای جنایی استان تهران در اینباره گفت که آثار گلوله و ساچمه در بدن جسد مشاهده نشده است و فوت نیکا شاکرمی با ناآرامی‌های اخیر ارتباطی ندارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد کشف پیکر بی‌جان دختر ۱۷ ساله‌ای در حیاط خلوت یک خانه در خیابان لبافی چهارراه امیراکرم در منطقه انقلاب، به ۱۱۰ گزارش داده شد و تیم جنایی با جسد دختر ۱۷ ساله‌ مجهول‌الهویه ‌مواجه شدند ‌که بر اثر سقوط از پشت‌بام خانه‌ مجاور به حیاط خلوت خانه موردنظر فوت کرده بودآخرین تصاویر از نیکا شاکرمی ۷ ساعت قبل از کشف جسدش + فیلمسرپرست دادسرای جنایی استان تهران در اینباره گفت که آثار گلوله و ساچمه در بدن جسد مشاهده نشده است و فوت نیکا شاکرمی با ناآرامی‌های اخیر ارتباطی ندارد.

روایت تازه یک خبرگزاری از فوت نیکا شاکرمی

خبرگزاری تسنیم جزئیات جدیدی از ماجرای فوت نیکا شاکرمی، دختر لرستانی را منتشر کرد.

در توضیح این خبر آمده است:

* ۳۰ شهریور ماه جاری،کشف پیکر بی‌جان دختر ۱۷ ساله‌ای در حیاط خلوت یک خانه در خیابان لبافی چهارراه امیراکرم در منطقه انقلاب، به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد.

* با اعلام این خبر، بازپرس ویژه قتل دادسرای ناحیه ۲۷ (امور جرائم‌جنایی)، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی به همراه متخصصان پزشکی قانونی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

* تیم جنایی پس از حضور در محل حادثه با جسد دختر ۱۷ ساله‌ مجهول‌الهویه ‌مواجه شدند ‌که بر اثر سقوط از پشت‌بام خانه‌ مجاور به حیاط خلوت خانه موردنظر فوت کرده بود.

* تحقیقات ابتدایی نشان داد، کوله پشتی و گوشی موبایل متوفی، روی سکوی پشت‌بام خانه چهار طبقه مجاور قرار دارد که در ادامه با اقدامات دایره تشخیص هویت پلیس آگاهی و با توجه به اعلام فقدانی خانواده متوفی به پلیس آگاهی، مشخص شد که نام دختر فوت شده "نیکا شاکرمی" است.

* تیم جنایی که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌های مداربسته خیابان لبافی شده بودند به بازبینی آن پرداخته و لحظه به لحظه تردد این دختر جوان را مشاهده کردند که در ادامه مشخص شد، متوفی ساعت ۲۲ شب حادثه (۲۹ شهریور ماه) روبه‌روی خانه موردنظر قرار گرفته و پس از زدن زنگ یکی از واحدها، لحظه‌ای بعد درب باز شده و وارد ساختمان مذکور شده است.

* در ادامه مشخص شد، ۸ نفر به عنوان کارگر داخل این ساختمان که کاربری تجاری (تولیدی پوشاک) و مسکونی دارد، حضور داشتند و در پارکینگ در حال استراحت بودند که این ۸ مرد در تحقیقات ابتدایی عنوان کردند، از طریق همسایه‌ها و حضور ماموران پلیس از این حادثه مطلع شدند و دختر جوان را مشاهده نکرده‌اند.

* بازپرس جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم، به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستور داد تا این ۸ مرد را دستگیر کنند و دوربین‌های دیگر واقع در اطراف محل حادثه را مورد بازبینی قرار دهند.

* در روزهای گذشته برخی جریانات رسانه‌ای خارجی سعی بر انتساب فوت "نیکا شاکرمی" به ماموران نیروی انتظامی و امنیتی داشتند. هنوز گمانه‌زنی‌ها پیرامون اینکه نیکا شاکرمی در جریان حادثه سقوط از ارتفاع فوت کرده یا توسط جریانی به عمد کشته شده است، در فضای رسانه‌ای ادامه دارد.

* تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط بازپرس جنایی و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی همچنان ادامه دارد و متخصصان پزشکی قانونی هنوز گزارش نهایی خود در خصوص این حادثه را به مراجع قضایی اعلام نکرده‌اند.

۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱
کد خبر: 33764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      1 0
      خداهمه ی جوانان ایران روبه راه راست هدایت کنه وعاقبت بخیرشون کنه الهی آمین
    • مسیح IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      به نظر من قاتل ؛ اون کسی است که ساختمان از اونه ؛ این دختر را از قبل میشناخته ؛ آدرس بهش داده ، حتی در را براش باز کردن بدون اینکه زنگ بزنه ؛ این دختر خیلی نادان بوده ؛ رفته دیده چه خبره ؛ در را روش قفل کردن ؛ کلید در دسته مدیر ساختمان است ؛ بهش میخواسته تجاوز کنه رفته رو پشته بام ؛ از ترس خودش را انداخته پایین ؛ ته سیگار از مدیر ساختمان است ؛ اومده تماسها را پاک کرده و و سلام 😡😡به خانواده دختر بگید قاتل مدیره
    • SH IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۲
      0 0
      همه اینها یک دام است که براش پهن کردن و از قبل برنامه ریزی کردن