احتمال جهش ۵۰درصدی قیمت ریپل

پس از آنکه ریپل توانست در هفتهٔ گذشته برد دیگری در پرونده شکایت کمیسیون بورس آمریکا به‌دست آورد، برخی از تحلیلگران امیدوارند تا با پیروزی این شرکت در این نبرد حقوقی طولانی‌مدت،‌ شاهد رشد حداقل ۵۰درصدی قیمت ریپل در سال ۲۰۲۲ باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از کوین تلگراف، ‌آنالیسا تورس (Analisa Torres)، قاضی دادگاه منطقه‌ای ریپل، در ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) به کمیسیون بورس و اوراق بهادار دستور داد تا اسنادی را منتشر کند که ویلیام هینمن (William Hinman)، مدیر پیشین بخش مالی این سازمان آنها را نوشته است.

ریپل معتقد است که هینمن احتمالاً در این اسناد مخفی‌شده‌ به این نکته اشاره کرده است که اتر، توکن بومی بلاک چین اتریوم، اوراق بهاردار نیست. دلیل ریپل در درجهٔ اول این است که هینمن در ژوئن ۲۰۱۸ (خرداد ۹۷) و در سخنرانی خود طی اجلاس «یاهو فاینانس آل مارکتز» همین نکته را بیان کرده بود.

نوشته هینمن می‌تواند در دفاعیه ریپل به‌عنوان مدرکی استفاده شود که نشان می‌دهد توکن XRP نباید به‌عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته شود. این برخلاف ادعای کمیسیون بورس و اوراق بهادار است که در دادخواست خود در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۹۹) ارائه کرده بود.

از آن زمان تاکنون صرافی‌های بسیاری از جمله کوین ‌بیس و بیت‌ استمپ، ریپل را از بازار حذف کرده‌اند. در نتیجه، در طول بازار صعودی سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲، رپیل میان ارزهای دیجیتال برتر بازار تنها توکنی بود که موفق نشد رکورد تاریخی خود را افزایش داده یا حتی به آن نزدیک شود. این اتفاق نشان‌دهندهٔ احتیاط سرمایه‌گذاران نسبت به این ارز دیجیتال است.

برخی استدلال می‌کنند که ریپل از منظر تحلیل تکنیکال نسبت به سایر ارزهای دیجیتال برتر، کمتر از آنچه که باید ارزش‌گذاری شده است. با توجه به اینکه قیمت این توکن پس از دستور قاضی تورس ۲۰درصد افزایش یافت، برد رپیل احتمالاً این وضعیت را تغییر خواهد داد.

۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 33758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha