اولین امتیاز صنعت نفت با فیروز کریمی / سپاهان از هوادار گذشت

صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال مقابل مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان دیروز (یکشنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

تک گل مس رفسنجان این دیدار توسط مهرداد رضایی در دقیقه ۲۶ به ثمر رسید. در این صحنه، رضایی ارسال بلند محسن آذرباد را روی غفلت مدافعان صنعت نفت در اختیار گرفت و با شوتی به گوشه دروازه، گل اول مس رفسنجان را به ثمر رساند. عماد میرجوان هم در دقیقه ۷۲ بازی را به تساوی کشاند.

با این نتیجه مس رفسنجان با ۹ امتیاز در رده نهم قرار گرفت و صنعت نفت با ۵ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند.


سپاهان ۲ - هوادار یک

دو تیم سپاهان و هوادار در قالب هفته هفتم لیگ برتر ساعت ۱۷ دیروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهید دستگردی مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید.

در ابتدا و در دقیقه ۶ محمدجواد محمدی روی پاس محمد میری توانست دروازه سپاهان را باز کند تا شاگردان الهامی گلی زود هنگام را به ثمر برسانند.

اما در دقیقه ۲۵ امید نورافکن توانست با پاس رامین رضاییان کار را به تساوی کشاند.

در ادامه و پیش از پایان نیمه اول روی نفوذ سپاهانی‌ها داور این دیدار به سود طلایی‌پوشان پنالتی گرفت. رامین رضاییان توانست پنالتی را تبدیل به گل کند تا سپاهان نیمه اول را با پیروزی به پایان برساند.

این دیدار در نهایت با برتری خارج از خانه شاگردان مورایس به پایان رسید. شاگردان الهامی روی دور ناکامی قرار دارند و این سومین شکست متوالی آن‌ها بود. سپاهانی‌ها با این پیروزی ۱۲ امتیازی شدند.

داریوش شجاعیان که در این دیدار با لباس شخصی در جایگاه VIP حضور داشت، به دلیل فریادهایش مورد تذکر یک مسئول یگان ویژه قرار گرفت و در ادامه درگیری لفظی بین آن‌ها اتفاق افتاد.

برنامه کامل و جدول رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ به همراه نتایج

۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۹
کد خبر: 33657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha