لات کدام کوچه هستی آقای ساپینتو؛ چرا به شیشه پایین پله لگد می‌زنی؟

مجتبی سرآسیایی که به شدت از رفتار ساپینتو ناراحت شده است در کنفرانس بعد از بازی به این موضوع واکنش تندی نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مجتبی سرآسیایی‌ دستیار امیر قلعه نویی در گل گهر سیرجان، در مصاحبه با خبرنگاران علیه سرمربی استقلال داد سخن سر داد. بخش هایی از حرف های مربی گل گهر را در ادامه می‌خوانید:

*به تیم خوب و بزرگ استقلال تبریک می گویم. اول در رابطه با فوتبال و کیفیت آن صحبت می کنم. باید به بازیکنان خودمان خدا قوت بگویم که تلاش زیادی کردند و تقریبا آن چیزی که می خواستیم را در این بازی پیاده کردند و موقعیت‌های زیادی به وجود آوردند ولی فوتبال بی رحم است و یک جریمه کننده بزرگ است که این جریمه نصیب ما شد.

*روی بحث پنالتی هیچ صحبتی نداریم و صد در صد پنالتی بود. فوتبال را در زمین و در یک شرایط فوتبالی به خاطر اشتباهاتی که داشتیم و موقعیت هایی که تبدیل به گل نکردیم دو بر یک واگذار کردیم. اشتباهات فاحشی که روی دو گل داشتیم. قطعاً انتظارات ما بیشتر از این بود، با تدابیر آقای قلعه نویی روی این مسائل کار خواهیم کرد.

*ناراحتی ما به خاطر رفتار زشت سرمربی تیم بزرگ استقلال است‌. با تمام احترامی که برای تیم استقلال و هوادارانش قائل هستم واقعا رفتار ساپینتو چاله میدانی بود و این رفتار برای کنار زمین مناسب نیست. در صحنه ای که ما داریم به سمت داور می رویم وسط راه با دستیار آقای قلعه نویی درگیر شد و در سینه اش کوبید و وقتی اخراج شد دوباره به سمت ما حمله کرد. مگر مصونیتی دارید که رفتار شما با مربیان دیگر فرق می کند؟ چند بار این اتفاق افتاده است. کنار زمین به شیشه پایین پله لگد زد، به سمت مربیان ما دوید که همه گرفتنش. ایشان سپر آهنی دارد؟

لات کدام کوچه هستی آقای ساپینتو؛ چرا به شیشه پایین پله لگد می زنی؟/ رفتار سرمربی استقلال چاله میدانی بود؛ با دستیار قلعه نویی هم درگیر شد!

*اگر این رفتار را یک مربی ایرانی انجام داده بود ۱۰ جلسه محرومش می کردند. مگر می شود این اتفاق به همین راحتی بیفتد؟ این چه شرایطی است؟ چه شخصیتی است؟ هیچ کس نمی تواند به راحتی از نام بزرگ استقلال و هوادارانش بگذرد ولی مگر می شود از رفتار زشت ایشان گذر کرد؟ آن هم در شرایطی که مشکلات داخلی گریبان‌گیر ما است و همه عصبی هستیم. مردم ما تحت فشار هستند. اگر این بازی تماشاچی داشت فکر می کنید یک مشکل خیلی بزرگ ایجاد نمی‌شد؟

*چه کسی قرار است جلوی این ها را بگیرد؟ که به این راحتی این تو چند دفعه به خودش اجازه داده رفتار های این مدلی را انجام بدهد. شما لات کجا هستید؟ چقدر خیالت راحت است که این ناهنجاری ها را در بازی به این بزرگی انجام می دهی؟

۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
کد خبر: 33630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha