موافقت کمیسیون انرژی با عضویت وزیر نفت در کمیته دائمی سازمان پدافند غیرعامل

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه تشکیل سازمان پدافند غیرعامل با اختیارات فرادستگاهی در این کمیسیون بررسی شد، گفت: کمیسیون انرژی با عضویت وزیر نفت در بخش کمیته دائمی پدافند غیرعامل موافقت کرد.

گروه صنعت پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از وزارت نفت، مالک شریعتی نیاسر، در تشریح نشست عصر دیروز (یکشنبه، ۲۷ مهرماه) کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل خبر داد و گفت: طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گرفت تا اساسنامه آن نوشته و مراحل تصویب نیز در مجلس طی شود.

وی افزود: در این طرح که بررسی آن از مجلس دهم آغاز شده است، تشکیل سازمانی قانونی تحت نظر ستاد کل نیروهای مسلح البته با اختیارات فرادستگاهی مدنظر قرار دارد.  

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جریان بررسی طرح فوق، کمیسیون انرژی با عضویت وزیر نفت در بخش کمیته دائمی پدافند غیرعامل این سازمان موافقت کرد.  

شریعتی نیاسر به بررسی طرح تشکیل اساسنامه شرکت ملی گاز ایران در این کمیسیون نیز اشاره و عنوان کرد: از آنجا که طرح تشکیل اساسنامه شرکت ملی گاز ایران به کمیسیون انرژی به‌عنوان کمیسیون اصلی ارسال شده است مقرر شد موضوع طی دو هفته در کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون بررسی و نتیجه آن گزارش شود.

انتهای پیام/

۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 3363
منبع: ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha