پنالتی به کار شاگردان رحمتی آمد / برد پر گل نساجی مقابل نفت

نساجی در خانه مقابل نفت مسجدسلیمان به یک پیروزی قاطع رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیدار دو تیم نساجی و نفت مسجدسلیمان در قالب هفته هفتم لیگ برتر ساعت ۱۵ دیروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۴ بر صفر شاگردان مطهری به پایان رسید.

ایوب کلانتری در دقیقه ۲، حامد شیری از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۶۲، حسین زامهران در دقیقه ۷۲ و محمد شریفی در دقیقه ۸۸ دروازه شاگردان مهاجری را باز کردند.

با وجود این که این بازی بازی بدون حضور تماشاگر برگزار شد اما هواداران نساجی از اطراف ورزشگاه شهید وطنی و روی پشت بام‌ها این بازی را تماشا کردند و بازیکنان این تیم را تشویق کردند.

نساجی دومین پیروزی خود را در لیگ برتر ثبت کرد و ۹ امتیازی شد. در مقابل نفت مسجدسلیمان با این شکست ۸ امتیازی باقی ماند.


آلومینیوم یک - ملوان صفر
در دیگر بازی هم روز گذشته آلومینوم اراک و ملوان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود اراکی‌ها به پایان رسید. تک گل شاگردان مهدی رحمتی در این دیدار را وحید محمدزاده در دقیقه ۱۸ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

با این نتیجه آلومینیوم ۸ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر، بالاتر از نفت مسجد سلیمان در رده دهم قرار گفت. ملوان هم با ۲ امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

فولاد صفر - مس کرمان صفر
فولاد و مس کرمان هم در اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه فولاد ۱۰ امتیازی شد و به رده چهارم رسید اما شانس نزدیک شدن به گل‌گهر ۱۲ امتیازی که این هفته مقابل استقلال شکست خورد را از دست داد. مس هم با ۶ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.


ذوب آهن یک - پیکان صفر

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۹ میزبان پیکان بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پیکان به پایان رسید. در دقیقه ۳۹ این دیدار روی اشتباه مدافع پیکان، سجاد عاشوری صاحب توپ شد و با ورود به محوطه جریمه پیکان با شوت پای راست دروازه این تیم را باز کرد.

ذوب‌آهن درحالی در هفته هفتم برابر پیکان به پیروزی رسید که در شش هفته ابتدایی لیگ فقط به نتیجه تساوی رسیده بود. با این نتیجه پیکان ۸ امتیازی باقی ماند و ذوب‌آهن به امتیاز ۹ رسید.


برنامه کامل و جدول رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ به همراه نتایج

۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 33610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha