پینگ پنگ با برادران عالمیان باز هم روی نوار شکست / بعد از ژاپن به هنگ کنگ هم باختیم

تیم ملی تنیس روی میز ایران که در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان مقابل ژاپن شکست خورد نتیجه دومین دیدار خود در این رقابت ها را هم واگذار کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسابقات تیمی تنیس روی میز قهرمانی جهان امروز شنبه با برگزاری دیدارهای روز دوم در چنگدو چین پیگیری شد.

در این روز از رقابت ها، تیم ملی تنیس روی میز ایران با ترکیب نیما عالمیان، امیرحسین هدایی و نوشاد عالمیان به مصاف هنگ کنگ رفت و ۳ به ۲ نتیجه این دیدار را واگذار کرد.

شاگردان جمیل لطف الله نسبی در حالی نتیجه این دیدار را واگذار کردند که روز گذشته و در روز نخست مسابقات قهرمانی جهان هم برابر ژاپن شکست خورده بودند.

تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در گروه سوم مسابقات تیمی قهرمانی جهان قرار دارد. این تیم فردا یکشنبه به مصاف مجارستان می رود و دوشنبه هم با رومانی دیدار خواهد کرد.

مسابقات تیمی تنیس روی میز قهرمانی جهان در بخش مردان با حضور ۳۲ تیم برگزار می شود. این تیم ها در ۷ گروه برگزارکننده دیدارهای مقدماتی خواهند بود. در پایان مرحله مقدماتی دو تیم از هر گروه صعود می کنند. از میان تیم های سوم هر گروه هم، دو تیمی رنکینگ بالاتری دارند صعود خواهند کرد.

مسابقات تیمی تنیس روی میز قهرمانی جهان تا ۱۷ مهرماه ادامه دارد.

۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 33589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha