خانواده مهسا امینی از عاملان دستگیری او شکایت کردند + جزئیات

وکیل مدافع خانواده مهسا امینی گفت: والدین مهسا امینی از عاملان دستگیری مهسا از زمان رسیدن او به پلیس امنیت اخلاقی و سپس جریان تحقیقات و صحبت کردن با او، شکایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از همشهری آنلاین‏، صالح نیکبخت در این باره اظهار کرد: من به همراه علی رضایی دیگر همکارم وکالت اولیای دم پرونده مهسا امینی را برعهده گرفتیم. روز دوشنبه یکی از ما (آقای رضایی) در دادسرای جنایی حضور یافت و توضیحاتی را به آقای شهریاری ریاست دادسرای جنایی داد و پس از آن بازپرس ویژه پرونده از وکیل پرونده و پدر و برادر و خاله مهسا امینی تحقیق کردند.

وی افزود: ما در این جلسه از سرپرست دادسرای جنایی و بازپرس محترم پرونده تقاضا کردیم با توجه به وضعیت خاص پرونده، تحقیقات لازم و دقیق از نحوه بازداشت تا جریان انتقال مهسا به بیمارستان کسری و ارائه فیلم و عکس همه لحظات بازداشت و ماندن او در پلیس اخلاقی در اختیار ما قرار گیرد و حق دسترسی دائم به پرونده داشته باشیم. آقای شهریاری در این جلسه ضمن اعلام همدردی با خانواده مهسا، قول دادند که به دقت به پرونده رسیدگی شود و هر آنچه که مورد درخواست ما باشد صورت گیرد. ایشان قول داد که علاوه بر پزشکان پزشکی قانونی، هیات پزشکی که خانواده مهسا امینی معرفی می‌کنند نیز در جریان تحقیقات و ایرادات احتمالی وکلا و خانواده قرار گیرند و به نظرات آنان نیز توجه شود.

نیک بخت ادامه داد: ما مجددا هفته آینده برای حضور در دادسرا همراه پدر مهسا حضور خواهیم یافت ولی به دلیل این‌که پدر مهسا امینی برای رفت و آمد مشکلاتی دارند از ما خواستند که به اطلاع بازپرس محترم پرونده و آقای شهریاری برسانیم که با توجه به معرفی وکلا، دیگر نیازی به حضور پدر و مادر ایشان نباشد.

وی گفت: والدین مهسا امینی از عاملان دستگیری مهسا از زمان رسیدن او به پلیس امنیت اخلاقی و سپس جریان تحقیقات و صحبت کردن با او، شکایت کردند.

نیک بخت در پایان گفت: حرف‌های ما در مورد جریان پرونده فعلا همین است و جز این مطلب، چیز دیگری نخواهم گفت.

مهسا امینی دختر ۲۲ ساله‌ اهل سقز ۲۲ شهریور ماه از سوی نیروهای گشت ارشاد بازداشت و پس از دستگیری و هدایت به یکی از مقرهای پلیس تهران و انتقال به بیمارستان جان باخت.

۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۳
کد خبر: 33510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • یعقوب کریم زاده IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
      2 1
      وقعن زن دختر یک وضع در جای عموم ضاهر میشود ادمو تحریک میکند مردها به حیض میندازد چه رسد جوانان همه رو جمع کنید ناچراشهید دادیم بی حجابها جولان دهند مجرد چجوری خودشو کنترول کند کناه نکند