حرکت جنجالی مهدی طارمی در بازی با سنگال + عکس

مهدی طارمی در زمان تعویض با سردار آزمون حاضر به دست دادن با او نشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از فرارو: تیم ملی فوتبال ایران در دومین دیداری تدارکاتی‌اش در اتریش برابر سنگال، یکی از بهترین تیم‌های آفریقا، بازی یک بر صفر باخته را با نتیجه مساوی یک – یک به پایان رساند. سردار آزمون زننده تنها گل ایران بود، ولی رفتار مهدی طارمی هنگام خروج از زمین مسابقه، بحث‌برانگیز شده است.

ماجرا از این قرار بود که در این بازی، مهدی طارمی ۵۸ دقیقه در ترکیب اصلی ایران قرار داشت و سردار آزمون کار را از روی نیمکت شروع کرد. در این دقیقه از بازی، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تصمیم گرفت مهدی طارمی را از زمین مسابقه بیرون ببرد و به جایش سردار آزمون را وارد زمین کند. طارمی در شرایطی از زمین بیرون رفت که حاضر به دست دادن با سردار آزمون، بازیکنی که فقط چند متر با او فاصله داشت، نشد. همین موضوع حالا حسابی جنجالی شده و بسیاری در فضای مجازی از رفتار مهدی طارمی انتقاد کرده‌اند.

اقدام جدید مهدی طارمی فارغ از نیتی که او داشته، به شایعات موجود در تیم ملی ایران دامن زده است. همین حالا بسیاری این رفتار را تاییدی بر وجود دودستگی در تیم می‌دانند.

پیش‌تر و زمانی که هنوز کارلوس کی‌روش به ایران نیامده بود، مهدی طارمی و سردار آزمون در ماجرای بقا یا اخراج دراگان اسکوچیچ دو قطب جداگانه را تشکیل داده و نظر متفاوتی داشتند. با این حال، بعد از آمدن کی‌روش به ایران، این دو، اختلاف نظر را کنار گذاشته و به یاد دوران خوب گذشته، در تمرینات، پرانرژی و بدون مشکل حضور پیدا کردند. به گزارش فرارو، شایعه اختلاف نظر جدید این دو بازیکن، ولی کمی تازه است. سردار آزمون یک روز قبل از بازی با سنگال، با گذاشتن استوری‌ای معنادار، از اعتراضات مردمی حمایت کرد، ولی چندی بعد، نه تنها استوری مذکور، بلکه کل پست‌های اینستاگرامی سردار آزمون پاک شد. شایعه شد که همین رفتار باعث به وجود آمدن دو دستگی در تیم ملی شده است. عده‌ای از سردار آزمون حمایت کرده و عده‌ای از او انتقاد کرده‌اند که در چنین شرایطی باعث به هم زدن نظم اردو شده است.

اگرچه مسئولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تلاش کرده‌اند اختلاف نظر و دودستگی در تیم ملی را تکذیب کنند، ولی رفتار جنجالی مهدی طارمی هنگام خروج از زمین و دست ندادن با سردار آزمون، به آتش این شایعات دمیده است. این اتفاقات در شرایطی رخ داده که سردار آزمون با انتشار یک استوری تازه، هرگونه اختلاف نظر و دودستگی در تیم ملی را رد کرده است.

(عکس) حرکت جنجالی مهدی طارمی

۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 33488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha