مسکینی سومین فینالیست کاراته مردان ایران در لیگ جهانی ترکیه

در پایان روز دوم رقابت های لیگ جهانی کاراته وان ترکیه، علی مسکینی در ۶۰- کیلوگرم و تیم کاتای ایران راهی فینال شدند.

به گزارش ایسنا، روز دوم سومین مرحله لیگ جهانی کاراته وان سری آ ۲۰۲۲ به میزبانی کوجالی، ترکیه با برگزاری رقابت های کاتا انفرادی آقایان، کاتا تیمی بانوان، اوزان ۵۰- ، ۵۵- و ۶۱- بانوان و اوزان ۶۰- و ۶۷- پیگیری شد و کاتا تیمی الف ایران و علی مسکینی در وزن ۶۰- فینالیست، کاتا تیمی ب ایران و مرتضی نعمتی راهی دیدار رده بندی شدند و ۷ ورزشکار راهی رپه شارژ شدند.

روز پایانی این رقابت ها امروز از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۴:۳۰ با برگزاری رقابت های رپه شارژ و کسب مدال برنز در تمامی رده های بانوان و آقایان و از ساعت ۱۵ الی ۱۸:۳۰ با برگزاری رقابت های فینال در تمامی رده ها پیگیری خواهد شد.

محمود نعمتی در وزن ۸۴+، مهدی خدابخشی در وزن ۸۴-، علی مسکینی در وزن ۶۰- و کاتا تیمی بانوان ایران الف متشکل از سپیده امینی،ملیکا عزتی و زینب السادات حسینی برای کسب نشان طلا، حدیثه جمال و مهسا افسانه در بخش کاتا انفرادی بانوان با یکدیگر به رقابت میپردازند، کاتا تیمی ایران ب متشکل از شادی جعفرزاده، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور و مرتضی نعمتی در وزن ۶۷- برای کسب نشان برنز و همچنین ۱۲ نماینده برای رقابت در جدول رپه شارژ و شانس کسب برنز امروز به روی تاتامی خواهند رفت.

نتایج نمایندگان ایران در روز دوم به شرح زیر است:

کاتا انفرادی آقایان:

محمدصدرا شیدزی در دور اول، در جایگاه چهارم گروه خود قرار گرفت و به مرحله بعدی صعود کرد و در دور دوم با کسب جایگاه هشتمی از دور رقابت ها کنار رفت.

متین زارع و سهند اسلامی در دوراول هرکدام در گروه خود ششم شدند و از صعود به مرحله بعد بازماندند.

کیان کشفی راد در دور اول با کسب جایگاه نهمی در گروه خود از دور رقابت ها کنار رفت.

کاتا تیمی بانوان:

تیم ایران الف متشکل از سپیده امینی، ملیکا عزتی و زینب السادات حسینی در دور اول با کسب جایگاه اولی به دور بعدی صعود کردند و در دور دوم نیز بعنوان نفر اول گروهشان مقتدرانه راهی فینال شدند تا امروز برای کسب نشان طلا روی تاتامی بروند.

تیم ایران ب متشکل از شادی جعفرزاده، نجمه قاضی زاده و الناز تقی پور، در دور اول در جایگاه سوم گروه خود قرار گرفتند و در دور دوم ضمن کسب جایگاه دومی راهی دیدار رده بندی شدند تا امروز برای کسب نشان برنز رقابت کنند.

تیم یاری متشکل از بالاخانپور، مددپور و شریفی در دور اول در جایگاه هفتم قرار گرفتند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

کومیته وزن ۵۰- بانوان :

زینب جعفرنژاد با سه پیروزی و یک شکست و راهیابی حریفش به فینال، راهی جدول رپه شارژ شد تا امروز شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کند.

آیناز نبی نیا با دو پیروزی و یک شکست
کیمیا فاتح، فاطمه قاسمی، فاطمه خدادادی، معصومه محسنیان، مارال نصیری و سارا قاسم نژاد هرکدام با یک شکست از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

کومیته وزن ۵۵- بانوان:

مرجان ملک پور با یک برد و یک باخت و راهیابی حریفش به فینال، راهی جدول رپه شارژ شد تا امروز شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کند.

سیده سوده خلیلی و فاطمه سعادتی با دو برد و یک باخت آویشن باقری و زهرا بنیانی با یک برد و یک باخت، نسرین محمودی، نرگس سادات میر احمدی، مهتاب رضایی، زهره صادقی، ساحل فرهادی و فریبا زارعی هرکدام با یک شکست از دور رقابت ها کنار رفتند.

کومیته وزن ۶۱- بانوان:

حنانه عابدیان با یک شکست و راهیابی حریفش به فینال راهی جدول رپه شارژ شد تا امروز شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کند.

آتوسا گلشاد نژاد با سه برد و یک باخت، مهدیس دوستی زاده، فرنوش نورصبحی، فاطمه طراز پور و ستاره صمدپور با دو برد و یک باخت، نگین آلتونی و سیما نوری با یک برد و یک باخت سیده فرشته رضوی، آیدا آبتین، مونا اکبری، سیده فاطمه ساداتی، الهه قاسم زاده، سیده سلاله حسینی، صحرا خدابخشی، غزل نادری و نازنین یوسفی فرد هرکدام با یک شکست از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

کومیته وزن ۶۰- آقایان :

علی مسکینی با شش برد مقتدرانه به فینال راه یافت تا امروز یکشنبه برای کسب مدال طلا به رقابت بپردازد.

علی اکبر بختیاری با یک برد و یک باخت،پوریا اقدسی با چهار برد و یک باخت و بهنام دهقان زاده با دو برد و یک باخت و ضمن راهیابی حریفانشان به فینال راهی جدول رپه شارژ شدند تا فردا شانس خود را برای کسب نشان برنز امتحان کنند.

محمدحسین شیرصفت با یک برد و یک باخت حمید حسنی پور، مهدی کاظمی، یاسین حسن پور، محمدرضا غفوری و معراج محمدی هرکدام با یک شکست از صعود به مرحله بعد بازماندند.

کومیته وزن ۶۷- آقایان:
مرتضی نعمتی با چهار برد و یک باخت راهی دیدار رده بندی شد تا فردا یکشنبه برای کسب نشان برنز رقابت کند.

رضا بشارتی کیا با سه برد و یک باخت و راهیابی حریفش به فینال به رپه شارژ رفت تا فردا برای کسب نشان برنز شانس خود را امتحان کند.

علیرضا شیرصفت با چهار پیروزی و یک شکست محمد مرادیان و عبداله ولدی با سه برد و یک باخت علیرضا فرجی و امیررضا برزویی با دو پیروزی و یک شکست، ابوالفضل صفرنژاد و حسین یوسفی با یک برد و یک باخت رضا عنایتی، پارسا آران و شاهین محمدی هرکدام با یک شکست از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
کد خبر: 33382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha