آشوبگران گلوی یک مامور پلیس را در آمل بریدند + فیلم

مامور پلیسی که آشوبگران گلویش را با چاقو بریده بودند می گوید فردی که شاهرگم را زد حرفه ای بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد استوار یکم میلاد علی نقی تبار پرسنل فرماندهی انتظامی آمل که اغتشاش گران گلویش را با چاقو بریده بودند، می گوید: برای کنترل اغتشاشاتی که در سطح شهر آمل اتفاق افتاده بود به همراه همکاران انتظامی به محل تجمع اعزام شدیم.

او افزود: معترضان که بسیاری از آنها ماسک داشتند با آجر و سنگ به ماموران حمله می کردند و ماموران نیز با سپر از خود دفاع می کردند و سعی در کنترل اوضاع داشتند.

این مامور انتظامی در خصوص حادثه‌ای که برایش اتفاق افتاده است گفت: در میدان ۱۷ شهریور آمل بودم که دو نفر به من نزدیک شدند و یک نفر با شی تیز به گردنم ضربه‌ای زد که خون به سرعت فوران کرد و تمام صورت و بدنم را پوشاند

او افزود: شیوه ارتکاب این عمل نشان می داد فردی که اقدام به زدن شاهرگم کرده بود آدم حرفه ای بود.

استوار یکم نقی تبار گفت: بعد از این حادثه مرا به آمبولانس منتقل کردند تا به مرکز درمانی منتقل کنند اما عده ای به سمت آمبولانس حمله کردند و می گفتند آمبولانس را به آتش بکشید.

این مامور انتظامی افزود: جمعیت جلوی آمبولانس را گرفتند اما همکاران انتظامی مرا از آمبولانس بیرون کشیدند و با خودروی دیگر به مرکز درمانی منتقل کردند.

این پلیس یک دختر و یک پسر دارد.

۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
کد خبر: 33330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
      18 7
      پلیس باید خاصیتش رو بیشتر کنه نه اینکه بره زن و دختر مردم رو آبروی مردم رو برداره ببره سین جیم کنه... اگه خیلی آدم حسابی هستید برید دزدها و اختلاسگرها رو بردارید ببرید که البته عرضه میخواد