ایران - اروگوئه امشب در اتریش! بدون تماشاچی ایرانی و با حضور هواداران حریف

تیم ملی ایران و اروگوئه امروز ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در اتریش به میدان خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،

تیم‌ ملی فوتبال ایران و اروگوئه در نخستین دیدارتدارکاتی خود در اتریش، امروز (جمعه) یکم مهر از ساعت ۱۸ به وقت محلی (۲۰:۳۰ به وقت ایران) به مصاف هم می‌روند. این دیدار در ورزشگاه NV Arena در شهر سن پولتن در نزدیکی وین برگزار خواهد شد. پیش از این ایران و شیلی در سال ۱۳۹۴ در همین ورزشگاه به میدان رفتند که شاگردان کی‌روش با دو گل به پیروزی رسیدند.

اروگوئه تیم سیزدهم و ایران تیم بیست و دوم رنکینگ فیفا هستند و هر دو تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به میدان خواهند رفت.

پیش از این ایران و اروگوئه یک بار در سال ۸۱ در هنگ کنگ به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و این قهرمان سابق جام جهانی در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

اروگوئه تمایل زیادی به برگزاری این دیدار در خرداد داشت اما دراگان اسکوچیچ به علت دوری راه عزیمت به مونته‌ویدئو، از انجام این بازی سر باز زد اما در ادامه دو تیم برای انجام بازی در اتریش موافقت کردند.

طبق آخرین اطلاع‌رسانی، این دیدار به علت مسائل امنیتی و سیاسی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد اما مسئولان فوتبال اروگوئه اعلام کرده‌اند درها به روی تماشاگران این تیم باز خواهد بود.

تیم ملی ایران

تیم ملی ایران در نخستین بازی خود پس از بازگشت کارلوس کی‌روش به روی نیمکت تیم ملی، در برابر اروگوئه قرار می‌گیرد. کی‌روش که تا دو سال قبل سرمربی کلمبیا بود، در اظهارات اخیر خود به شناخت بالا از اروگوئه اشاره کرده است.

سرمربی پرتغالی برای این دیدار از ۲۷ بازیکن دعوت کرده که تاکنون سه بازیکن (رضاییان، نورافکن و نوراللهی) به علت صادر نشدن ویزا در این دیدار غایب هستند.

ایران – اروگوئه؛ مشق جام جهانی

در عوض کی‌روش ۲۴ بازیکن دیگر را در اختیار دارد که شامل ترکیب اصلی تیم ملی ایران در دیدارهای گذشته می‌شود. اهالی فوتبال در این دیدار سخت در انتظار رویکرد کارلوس کی‌روش در بازگشت به تیم ملی هستند.

تیم ملی در حالی با اروگوئه دیدار می‌کند که در سال‌های گذشته دیدار تدارکاتی به کیفیت اروگوئه نداشته است و می‌توان این دیدار را سخت‌ترین بازی دوستانه یوزهای ایران قلمداد کرد.

تیم ملی اروگوئه

تیم پرستاره اروگوئه که به عنوان سومین تیم از منطقه آمریکای جنوبی به جام جهانی راه یافت، اکثر ستاره‌های خود را در اختیار دارد اما حضور برخی از این بازیکنان در جام جهانی در هاله‌ای از ابهام است.

دیگو آلونسو، سرمربی اروگوئه بازیکنان نامدار این تیم مانند فدریکو والورده، داروین نونیز، لوئیس سوارس، رونالدو آرائوخو، مارتین وسینو، رودریگو بنتانکور، مارتین کاسرس و فرناندو موسلرا را دعوت کرده است اما نامی از کاوانی، گودین و خیمنز دیده نمی‌شود.

ایران – اروگوئه؛ مشق جام جهانی

سرمربی جوان اروگوئه برای شبیه‌سازی دیدار با کره جنوبی که در جام جهانی همگروه هستند، دست روی ایران گذاشته و امیدوار است بازیکنانش از این طریق با شناخت خوبی مقابل ایران قرار گیرند.

۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۰
کد خبر: 33307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha