سایت بانک مرکزی هک شده است؟ + عکس

وبسایت رسمی بانک مرکزی دچار اختلالاتی شده و در این بین نقل قول های متفاوتی از این موضوع منعکس شده است؛ شنیده‌ها مبنی بر هک شدن آن بوده و تاکنون مقام رسمی و یا مدیران بانک مرکزی شفاف سازی در این خصوص انجام نداده‌اند. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد وبسایت رسمی بانک مرکزی دچار اختلالاتی شده و در این بین نقل قول های متفاوتی از این موضوع منعکس شده است؛ شنیده‌ها مبنی بر هک شدن آن بوده و تاکنون مقام رسمی و یا مدیران بانک مرکزی شفاف سازی در این خصوص انجام نداده‌اند.

ایلنا نوشت: از دقایقی پیش وب سایت بانک مرکزی دچار اختلال شد و امکان به روزسانی آن وجود ندارد. همزمان اعلام شد که وب سایت دولت هم مورد هک قرار گرفته است.

خبر نیم روز نوشت: گروه هکری انانیموس مسئولیت از کار افتادن این سایت را نیز بر عهده گرفت.

تکمیلی:هک شدن سایت بانک مرکزی تکذیب شد

سخنگوی بانک مرکزی اعلام کرد: سایت بانک مرکزی بدون هرگونه مشکلی، هم اکنون در دسترس است.

به گزارش ایبِنا، سخنگوی بانک مرکزی در واکنش شایعه هک شدن سایت بانک مرکزی، در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: درگاه اینترنتی بانک مرکزی، در دسترس است و صرفا دقایقی به دلیل حمله به کانال ارائه دهنده خدمات اینترنتی به بانک مرکزی، از دسترس خارج شده بود.

وی افزود: در این نوع حملات موسوم به DDos پهنای باند شبکه با ترافیک جعلی پر می‌شود تا کاربران واقعی از دسترسی محروم بمانند.

قمری وفا تاکید کرد: با قطع دسترسی خارجی در شبکه زیرساخت، این اختلال برطرف شده و سایت بانک مرکزی بدون هرگونه مشکلی، هم اکنون در دسترس است.

اخبار ضد و نقیض از هک سایت بانک مرکزی + عکس

انتهای پیام./

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
کد خبر: 33271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha