رهبر انقلاب: حرکت نظامی دشمن خلاف انتظار نبود/ می‌خواستند صدای ملت ایران را در گلو خفه کنند

رهبر انقلاب فرمودند: ملت ایران در زمان انقلاب حرف و پیام جدیدی برای دنیا داشت و نظام سلطه می‌خواست این حرف جدید و پیام به کسی نرسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛جمعی از فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا، صبح امروز ( چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مهم‌ترین محورهای بیانات مقام معظم رهبری در این دیدار که به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های سیما و همچنین پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب پخش شد، به شرح زیر است:

- تجلیل از پیشکسوتان وظیفه همه است. دفاع مقدس دوران پرهیجان، پرحادثه و پرفایده‌ای است. دوران دفاع مقدس از جمله حوادثی است که برای دیروز، امروز و فردای ما دارای اثر است، بنابراین پیشکسوتان در این حوزه باید مورد توجه و احترام باید قرار گیرند.

- پیشکسوتان کسانی هستند که زودتر از دیگران نیاز را شناختند و دانستند و برای برآوردن آن نیاز شتافتند، آن هم در میدان سختی مانند میدان جهاد و فداکاری. بنابراین تمجید از اینها وظیفه همه ماست.

- هرچه بگذرد دفاع مقدس بیشتر شناخته می‌شود.

- حمله نظامی بعد از انقلاب به کشور غیرمنتظره نبود. درست است حمله را صدام انجام داد، اما پشت سر صدام استکبار جهانی قرار داشت.

- وقتی حرفی از دفاع مقدس می‌شود می‌بینیم جوانان خیلی اطلاع ندارند.

- حقایق دفاع مقدس باید به گوش جوانها برسد.

- هدف صدام در مرحله اول جدا کردن خوزستان از کشور بود.

- ملت ایران در زمان انقلاب حرف و پیام جدیدی برای دنیا داشت و نظام سلطه می‌خواست این حرف جدید و پیام به کسی نرسد. می‌خواستند صدای ملت ایران را در گلو خفه کنند.

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
کد خبر: 33257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha