وین رونی از گروه ایران می گوید: شاید آمریکا شگفتی خلق کند

وین رونی تاکید دارد که انگلیس قطعاً یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی آینده است و امیدوار است که این تیم بتواند از قهرمانی زنان انگلیس در یورو الهام بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از مترو، انگلیس دو ماه دیگر تلاش خواهد کرد تا دومین قهرمانی خود را در تاریخ جام جهانی به دست بیاورد. "سه شیر" در تورنمنت‌های مهم اخیر عملکرد خوبی داشتند و به فینال یورو ۲۰۲۰ و نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ رسیدند که هر دو زیر نظر گرت ساوت گیت بوده است.

رونی رکورددار گلزنی در تیم ملی انگلیس معتقد است که تیم او می تواند در قطر تأثیر بگذارد و امیدوار است که این تیم که از زنان انگلیس که تابستان گذشته قهرمان یورو زنان شد، الگوبرداری کند.

رونی اسطوره انگلیس و منچستریونایتد به تایمز گفت: بدیهی است که قهرمانی در جام جهانی سخت خواهد بود. ما فقط یک بار آن را برده ایم. امیدواریم بتوانیم مثل یورو ۲۰۲۰ و قهرمانی تیم زنان در یورو پیشرفت کنیم و قدم بعدی را برداریم. انگلیس قطعا یکی از شانس‌های قهرمانی است. انگلیس در گروهی است که باید از آن به راحتی صعود کند اگرچه ایالات متحده احتمالا عده‌ای را شگفت زده خواهد کرد. برای موفقیت به کمی شانس نیاز داریم، چه در قرعه‌کشی و چه در بازی‌ها.

در حالی که انگلیس تحت هدایت ساوت گیت تا حد زیادی خوب کار کرده است ولی آنها امسال در لیگ ملت ها عملکرد ضعیفی را پشت سر گذاشتند. ساوت گیت پس از دو شکست انگلیس به مجارستان مورد انتقاد قرار گرفت.

رونی که سرمربی دی.سی یونایتد آمریکاست در پاسخ به سوالی درباره انتقادات از ساوت گیت گفت: مردم چه می‌خواهند؟ این دومین تیم موفق انگلیس در تمام دوران است. فکر می‌کنم مهم‌ترین چیز برای "گرت" این است که او چند بازیکن دارد که بازی نمی‌کنند و جالب است که ببینیم او چگونه مدیریت می‌کند. هری مگوایر، لوک شاو، کالوین فیلیپس و چند نفر دیگر در تیم هستند که باید مدیریت شوند. جالب است که ببینیم او با آنها چه می‌کند. من واقعا مشتاقانه منتظر این مسابقات هستم.

انگلیس مسابقات جام جهانی خود را برابر ایران آغاز می کند و در ادامه با آمریکا و ولز روبرو خواهد شد.

۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 33154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha