پخش زنده دیدار رئال مادرید ـ آتلتیکو مادرید امروز یکشنبه ۲۷ شهریور ساعت ۲۳:۳۰ + لینک پخش زنده

رئال مادرید امشب (یکشنبه) در چارچوب هفته ششم لالیگا مقابل آتلتیکو مادرید به میدان می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های رئال مادرید و آتلتیکو مادرید در هفته ششم لیگ برتر اسپانیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

علاقمندان به فوتبال اسپانیا می توانند این بازی را از طریق لینک زیر ببینند:


لینک پخش زنده بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید امروز ۲۷ شهریور

تاریخچه دربی ها؛ رئال مادرید ۱۱۳-۵۶ اتلتیکو مادرید

مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید و اتلتیکو تا کنون ۲۲۹ بار در دربی ها به مصاف هم رفته اند که ۱۷۰ تایش در لالیگا بوده، ۴۲ تا درکوپا، ۹ تا در جام باشگاه های اروپا، چهار تا در جام اتحادیه، سه تا در سوپرجام اسپانیا و یکی در سوپرجام اروپا.

رئال از این ۲۲۹ دربی مجموعا ۱۱۳ برد، ۶۰ تساوی و ۵۶ شکست کسب کرده است. رئالی ها ۳۷۴ گل زده اند و ۲۸۲ گل خورده اند. در لالیگا نیز از ۱۷۰ بازی ۹۰ تایش با برد رئال همراه شده، ۳۹ تا اتلتیکو و ۴۱ تا مساوی شده است.

سیمئونه و آنچلوتی برای شانزدهمین بار مقابل هم قرار می گیرند که سیزده تایش مربوط به دوره اول آنچلوتی است و دو تا مربو طبه دوره دوم. فصل گذشته هر کدام از دو تیم یک دربی را برد. در فصل ۱۴-۲۰۱۳ ، اتلتیکو و رئال مادرید پنج بار مقابل هم قرار گرفتند که رئالی ها در دو بازی نیمه نهایی کوپا و فینال چمپیونزلیگ پیروز شدند و در لالیگا نیز اتلتیکو در بازی رفت پیروز شد و کار در بازی برگشت با تساوی به پایان رسید. در فصل ۱۵-۲۰۱۴ نی زرئال و اتلتیکو هشت بار به مصاف هم رفتند. رئال در اروپا توانست اتلتیکو را حذف کند اما اتلتیکو در سوپرجام اسپانیا، دو بازی لالیگا و یک هشتم نهایی کوپا موفق بود و رئال را حذف کرد. مندیلیبار با هجده دوئل تنها مربی ایست که بیش از آنچلوتی مقابل سیمئونه قرار گرفته است.

۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 33112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha