پخش زنده دیدار یوونتوس - مونزا ؛ امروز یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰ + لینک پخش زنده

یوونتوس و مونزا امشب از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایتالیا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های یوونتوس - مونزا در هفته هفتم لیگ برتر ایتالیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:

لینک پخش زنده بازی یوونتوس - مونزا امروز بیست و هفتم شهریور

بیانکونری فصل را خوب شروع نکرده، در هر دو بازی ابتدایی گروهی لیگ قهرمانان اروپا برابر پاری سن ژرمن و بنفیکا باختند و در لیگ نیز پس از ۶ هفته در رده هشتم جدول سری آ قرار دارند. بسیاری از هواداران خواهان اخراج آلگری هستند، اما دستمزد بالا و قرارداد طولانی او فعلا این امر را دور از ذهن می سازد. در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مونزا، مکس آلگری در مورد دلایل ناکامی اخیر یوونتوس صحبت کرده است.

مکس آلگری گفت: "من بابت این وضعیت بسیار متاسفم و اغلب از خودم می‌پرسم که آیا اشتباه کرده‌ام یا نه. اولین پاسخی که به ذهن می رسد این است که شرایط یوونتوس به شکل دیگری در نظر گرفته شده بود. قرار بود آدرین رابیو، لئاندرو پاردس و پل پوگبا پوگبا در خط میانی قرار گیرند و مانوئل لوکاتلی نیز اولین تعویضی باشد. همچنین قرار بر استفاده از آنخل دی‌ماریا و فدریکو کیه‌زا در جناحین و دوسان ولاهوویچ در پست مهاجم مرکزی بود.

پخش زنده دیدار یوونتوس - مونزا ؛ امروز یکشنبه ساعت ۱۷:۳۰ + لینک پخش زنده

در حال حاضر می دانم که کسی را نداریم که بتواند در ۳۰ متر آخر خلاقیت به خرج دهد و ما اما برای این کار پوگبا و دی‌ماریا را به خدمت گرفتیم. چیزی در ترکیب تیم کم است و خیلی زود متوقف می شویم، اما بهبود این شرایط وظیفه من است. ما هر روز روی اصلاح این شرایط کار می کنیم و با این حال بسیاری از اشتباهات فنی هستند.

پاری سن ژرمن هفته گذشته یک گل عقب افتاد، سپس لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار موفق به گلزنی شدند، نه هر بازیکنی. کیفیت همیشه معطوف به بازیکنان است، نه تاکتیک. یک سرمربی خوب ابتدا باید به فکر بازیکنان باشد و من الان دقیقا نصف تیم اصلی ام را در اختیار دارم. امروز بازیکنان خودشان فکر نمی کنند، بلکه اطاعت می کنند و شرایط را تفسیر نمی کنند که این ساده‌ترین راه حل است.

اما نباید فراموش کرد فوتبال مجموعه ای از خیال پردازی های فردی است. در بازی با بنفیکا و در چند دقیقه پایانی دی‌ماریا وارد زمین شد و بالاخره ما یک بازیکن در یک سوم دفاعی حریف داشتیم. امروز حتی نمی دانم با کدام بازیکنان به مونزا می رویم و البته در این دیدار فقط باید برنده شویم. دیگر بازیکن تعویضی ندارم و مشتاقانه منتظر استراحت بازی های ملی هستم، زیرا پس از آن حداقل سه بازیکن ریکاوری کرده اند."

۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
کد خبر: 33108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha