تجمعات اعتراضی در سقز و سنندج/معاون استاندار:کسی کشته نشده چند نفر زخمی شده اند/مردم به شایعات توجه نکنند

معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از ایرنا: معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند.

مهدی رمضانی افزود: هیچ کس در این شهرستان کشته نشده است و ادعای کشته شدن یک شهروند سقزی در تجمع امروز، فضاسازی رسانه ای توسط ضد انقلاب است.

وی با بیان اینکه چند نفر که مقابل فرمانداری این شهرستان سنگ پراکنی کرده بودند به صورت سطحی زخمی شده اند تاکید کرد که چند مامور انتظامی نیز به صورت سطحی زخمی شده اند ولی حال عمومی همه آنها اعم از مردم و ماموران مساعد است و تحت درمان هستند.

وی از مردم استان کردستان و شهرستان سقز خواست به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند.

ظهر امروز شنبه بعد از تشییع و خاک سپاری پیکر «مهسا امینی» دختر 22 ساله سقزی که روزجمعه در بیمارستان کسری تهران جان باخت، شماری از مردم با هدف پیگیری دلیل فوت این خانم جوان، در مقابل فرمانداری ویژه شهرستان سقز تجمع کردند که از میان تجمع کنندگان، تعدادی اقدام به سردادن شعارهای اعتراضی کردند که بعد از ساعاتی به منازل خود برگشتند.

تجمعات اعتراضی امشب در سنندج

خبرگزاری فارس در گزارشی درباره‌ی تجمع اعتراضی دیشب در سنندج هم نوشت:

«پس از برگزاری مراسم تدفین مهسا امینی در سقز رسیدگی فوری به دلایل فوت او یکی از مطالبات جدی مردم این شهرستان شده است.شامگاه دیروز اما در چند نقطه از سنندج تجمعات پراکنده‌ای شکل گرفت.

تجمع کنندگان که بیشتر جوانان با سن کمتر از ۲۰ سال بودند شعارهای اعتراضی تند و احساسی سردادند و از پیاده راه فردوسی تا میدان آزادی شهرکرد حرکت کردند.

نیروهای انتظامی هم که در میدان آزادی حضور داشتند از تجمع کنندگان خواستند برای حفظ نظم و امنیت متفرق شوند که با مقاومت تجمع‌کنندگان مواجه شدند.

سرانجام پلیس با شلیک گاز اشک‌آور تجمع کنندگان را متفرق کرد. از ساعاتی پیش نظم به سطح شهر برگشته و شرایط عادی شده است».

۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 33102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
      0 1
      پس حل شد؟؟؟ آقایان مسئولین خجالت بکشید...