این ۵ کشور ارزانترین کشورها برای مسافرت هستند + تصاویر

چند وقت است که به یک سفر نرفته‌اید؟ کارکردن مداوم موجب خستگی مغز شما شده و بازدهی را در کار کمتر می‌کند؛ بنابراین بهتر است که هرچند وقت یک‌بار به یک سفر بروید و تفریح کنید تا ذهن شما بازتر شود، نظرتان راجع به یک سفر خارجی چیست؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از طلا، چند وقت است که به یک سفر نرفته‌اید؟ کارکردن مداوم موجب خستگی مغز شما شده و بازدهی را در کار کمتر می‌کند؛ بنابراین بهتر است که هرچند وقت یک‌بار به یک سفر بروید و تفریح کنید تا ذهن شما بازتر شود، نظرتان راجع به یک سفر خارجی چیست؟ به‌هرحال وقت آن رسیده است که کمی تنوع در زندگی خود داشته باشید؛ احتمالاً با آمدن نام سفر خارجی یک‌لحظه قیمت‌های سنگینی از جلوی چشمتان رد شد؛ اما نگران نباشید؛ زیرا کشورهایی هستند که سفر به آن‌ها ارزان است و شما می‌توانید به‌راحتی یک سفر خارجی را تجربه نمایید.

قیمت محصولات و یا بلیت یک کشور به عوامل مختلفی بستگی دارد که هرکدام از این عوامل تغییر کنند هزینه سفر شما نیز افزایش خواهد یافت، یکی از این عوامل زمان سفر کردن است، برای مثال ترکیه که یکی از سفرهای گران‌قیمت خارجی برای ایرانی‌ها محسوب می‌شود در فصل پاییز و زمستان قیمت معقول‌تری دارد.

برخی از کشورها وجود دارند که در حالت عادی از قیمت بسیار بالایی برخوردار نیستند و شما باید هرچه سریع‌تر به این کشورها می‌توانید سفر کنید، زیرا هرچه بیشتر مردم این کشورها را بشناسند توریست‌ها افزایش خواهد یافت و قیمت این کشورها نیز افزایش پیدا خواهد کرد، پس بهتر است که هرچه سریع‌تر چمدان خود را ببندید و با ماشین به فرودگاه بروید.

این کشورها در مکان‌های مختلف دنیا پراکنده شده‌اند و عواملی مانند ارزش پول پایین و یا گردشگری ضعیف آن‌ها موجب کاهش قیمت سفر در این کشورها شده است، در ادامه به ۵ تا از ارزان‌ترین کشورها برای مسافرت اشاره خواهیم کرد.

آرژانتین

آرژانتین یکی از کشورهای قاره آمریکا است که مکان‌های دیدنی بسیار زیادی دارد، اما به علت مشکلات اقتصادی ارزش پول آرژانتین نسبت به دلار آمریکا بسیار کاهش پیدا کرده است، همین امر سبب شده تا قیمت محصولات در این کشور از نظر دلار بسیار ارزان‌تر از کشورهای دیگر باشد.

اگر به دنبال یک سفر خارجی ارزان هستید آرژانتین می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، شما می‌توانید تنها با پرداخت ۱۵ دلار در بهترین مسافرخانه‌های آرژانتین اقامت داشته باشید، درست است که قیمت‌ها در این کشور پایین است؛ اما درصورتی‌که نتوانید پول خود را مدیریت کنید سرمایه زیادی را از دست خواهید داد.

هر چیزی که بخواهید ببینید در آرژانتین موجود است از طبیعت بکر گرفته تا ساختمان‌های تاریخی تمامی آن‌ها در خاک کشور آرژانتین گنجانده شده است، آرژانتین دارای آبشارهای بسیار بزرگ و زیبایی است که برای مشاهده آن می‌توانید با خانواده اقدام نمایید.

همچنین کشور آرژانتین معادن سنگ قیمتی نیز دارد و درصورتی‌که به انواع سنگ‌ها مانند زمرد و یاقوت و دیگر نمونه‌ها علاقه دارید می‌توانید در ساعاتی مشخص از این معادن دیدن نمایید، همچنین آرژانتین می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید انواع سنگ‌های قیمتی باشد.

اسپانیا

ازآنجایی‌که اسپانیا یک کشور اروپایی موفق است، اکثر مردم فکر می‌کنند که سفر به این کشور هزینه‌های هنگفتی را برای آن‌ها به ارمغان خواهد آورد درصورتی‌که اصلاً این‌طور نیست، با برسی آمارهای منتشر شده از کشورهای اروپایی می‌توان متوجه شد کشورهایی که در جنوب قاره سبز قرار گرفته‌اند قیمت ارزان‌تری دارند.

هم آلمان و هم اسپانیا از یک واحد پولی مشترک بهره برده‌اند؛ اما این کجا و آن کجا، شما می‌توانید با پول حداقل امکانات در کشور آلمان بهترین امکانات را در کشور اسپانیا دریافت کنید و از سفر خارجی خود لذت ببرید، ازآنجایی‌که اسپانیا مناطق گردشگری خیلی زیادی دارد خاطرات فراموش‌نشدنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

این جاذبه‌های گردشگری را کلیسا و کاخ‌های قدیمی و موزه‌های جذاب و طبیعت بکر اسپانیا تشکیل داده است؛ ظاهر و معماری ساختمان‌های اسپانیا بسیار زیبا است و می‌تواند علاقه‌مندان به تاریخ را شگفت‌زده کند؛ تا یادمان نرفته بهتر است که به سواحل اسپانیا نیز اشاره کنیم، زیرا آفتابی‌ترین ساحل دنیا در کشور اسپانیا قرار دارد که می‌توانید در آن به‌راحتی آفتاب بگیرید و بدن خود را روی شن‌های داغ رها کنید، باید اشاره کرد که نام این ساحل کوستا دل سول می‌باشد.

همچنین جزایر قناری نیز که معرف حضور تمامی شما می‌باشد، جزایری بزرگ و با سواحلی زیبا که مقصد نهایی خیلی از گردشگران دنیا است، چقدر فصل تابستان را دوست دارید؟ اگر به این فصل علاقه زیادی دارید می‌توانید تابستان خود را در جزایر قناری طولانی‌تر کنید، زیرا این جزیره تا ماه اکتبر آب‌وهوای گرم و خوبی دارد.

آفریقای جنوبی

بهتر است که به کشورهای قاره آفریقا نیز یک سری بزنیم، اگر به دنبال ارزان‌ترین کشور برای مسافرت خارجی هستی آفریقای جنوبی گزینه مناسبی برای شما است، این کشور نیز ارزش پول پایینی نسبت به دلار آمریکا دارد، همین امر سبب شده این کشور برای افرادی که دلار دارند گزینه مناسبی برای تفریح باشد.

آفریقای جنوبی می‌تواند مقصد مناسبی برای دوستداران حیوانات باشد، اگر شما نیز به این موجودات علاقه دارید، این کشور سورپرایزهای زیادی برای شما خواهد داشت، سواحل و جزیره‌ها و ساختمان‌های تاریخی تکمیل‌کننده جاذبه‌های گردشگری آفریقا جوبی هستند که این کشور را به یک مقصد عالی برای مسافرت تبدیل می‌کند.

آیا تابه‌حال حیوانات را بیرون از قفس دیده‌اید، نوآوری جذاب و دیدنی برای کشورهای دارنده حیات‌وحش است، شما به همراه یک فرد باتجربه به دل حیات‌وحش آفریقای جنوبی خواهید رفت تا بتوانید گونه‌های مختلف حیوانات را با چشمان خود ببینید، از شیر وحشی گرفته تا اسب آبی در این حیات‌وحش یافت می‌شود.

وقت آن رسیده است تا آدرنالین را با تمام وجود در رگ‌های خود حس کنید، خطرناک‌ترین موجود حال حاضر اقیانوس هند آماده دیدار با شما است، شما می‌توانید با کمک قفس و تجهیزات مختلف به کف دریا رفته و کوسه‌های وحشی و خون‌خوار را از نزدیک ببینید.

بلغارستان

کشوری دیگر از قاره سبز که در لیست ۵ عدده ما قرار گرفته است، این کشور یکی از بهترین مقاصد برای تفریح بود و سالانه افراد زیادی به اینجا سفر می‌کردند؛ اما به علت قیمت بالا طرف‌داران زیادی در ایران نداشت، اما به یکباره ارزش واحد پولی این کشور با کاهش چشمگیری روبه‌رو شد.

حالا شما می‌توانید بهترین مناطق این کشور را با قیمتی خیلی ارزان و استثنایی ببینید، اگر بخواهید در بهترین هتل‌های بلغارستان اقامت داشته باشید تنها کافی است که شبی ۲۰ دلار از پول خود را کنار بگذارید؛ به علت طبیعت زیبای کشور بلغارستان بهترین زمان سفر به این کشور فصل تابستان است.

از زیباترین جاذبه گردشگری بلغارستان نیز می‌توان به ۷ دریاچه اشاره کرد که دریاچه‌های مختلفی بدون برخورد به یکدیگر به زیستگاه‌ای زیبا برای حیوانات مختلف تبدیل شده‌اند.

مکزیک

مکزیک نیز یکی از کشورهای دیگر دنیا است که ارزش پول آن با افت شدیدی مواجه شده و هزینه گردشگران را به میزان قابل‌توجهی کاهش داده است، این کشور دارای تنوع بالایی در بخش گردشگری است و هرچه دوست دارید ببینید در این کشور دیده می‌شود.

از جاذبه‌های دیدنی این کشور می‌توان به سواحل مخفی و غارهای آبی آن اشاره کرد، همچنین مکزیک دارای موزه زیرآبی نیز می‌باشد که اگر به غواصی علاقه‌مند هستید می‌تواند برای شما خیلی مناسب باشد.

جمع‌بندی

در نهایت به معرفی ۵ تا از ارزان‌ترین کشورها برای مسافرت پرداختیم، درصورتی‌که بودجه زیادی ندارید و هوس یک سفر خارجی کرده‌اید، مسافرت به ۵ کشور که در بالا به آن‌ها اشاره شد می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد، اگر می‌خواهید که هزینه‌های ماندن شما در این کشورها پایین باشد بهتر است که پول خود را به دلار تغییر دهید، زیرا اصلی‌ترین دلیل ارزانی در این کشورها پایین بودن ارزش پول آن‌ها نسبت به دلار آمریکا است.

۲۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵
کد خبر: 33049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha