۵ برنامه آیفون برای بهبود تصاویر تار و قدیمی

اگر به دنبال برنامه‌های ویرایش عکس در آیفون خود هستید، این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، برای داشتن عکس‌های با کیفیت، لازم نیست یک ویرایشگر عکس درجه یک باشید. اگر عکس‌های شما آنقدر واضح یا مشخص نیستند، احتمالا آرزو کرده‌اید راهی وجود داشته باشد که بتوانید آنرا بهتر کنید.

خوشبختانه، دهه ۲۰۲۰ است و شما به بسیاری از برنامه‌های ویرایش عکس به نام Adobe Photoshop و حتی بهتر از آن دسترسی دارید؛ در اینجا، پنج برنامه وجود دارد که می‌توانند عکس‌های شما را با هوش مصنوعی(AI) بهبود بخشند.

۱. Remini

یکی از محبوب‌ترین ویرایشگرهای عکس در اپ استور، Remini است. این برنامه بهبود فوری عکس را برای تبدیل تصاویر تار یا دانه‌دار به HD، همراه با سایر ویژگی‌های ویرایش، از جمله Colorize و Oil Painting ارائه می‌دهد. Remini در حال حاضر دارای رتبه ۴.۸/۵ (چهارو هشت دهم از پنج) ستاره با ۲۱۰۰۰ رتبه‌بندی است.

۲. PicPlus

Picplus خود را به عنوان ویرایشگر عکس برای کاربران با تجربه و کسانی که تازه شروع به کار کرده‌اند، معرفی می‌کند، علاوه بر افزایش کیفیت عکس‌های شما، PicPlus فیلترهای زیبایی شناختی، فیلترهای متحرک، یک طرح‌بندی برای ساخت کلاژ و موارد دیگر را نیز ارائه می‌دهد. با حدود ۵۵۰۰ رتبه بندی، این برنامه در حال حاضر ۴.۷/۵ ستاره قرار دارد.

۳. EnhanceFox

EnhanceFox دارای ویژگی‌های بهبود عکس همراه با یک رنگ‌کننده با هوش مصنوعی است که می‌تواند عکس‌های سیاه و سفید شما را رنگی کند تا بهتر به نظر برسند. جالب اینجاست که می‌توانید با اضافه کردن حرکات چشم و دهان، از این برنامه برای متحرک کردن عکس‌ها استفاده کنید و به نظر برسد که عکس‌های شما واقعا زنده هستند. EnhanceFox ، در مقایسه دارای ۴.۳/۵ ستاره با حدود ۱۳۰۰ رتبه‌بندی تا به امروز است.

۴. Animatify

Animatify برای بهبود عکس‌های شما با لمس یک دکمه از هوش مصنوعی استفاده می‌کند. این برنامه می‌تواند تصاویر سیاه و سفید را رنگی کرده و به آن انیمیشن و جلوه‌های مختلف اضافه کند. Animatify دارای امتیاز ۴.۷/۵ ستاره با ۱۰۰۰ رتبه‌بندی است.

۵.Tingo

تینگو یک تقویت‌کننده سلفی با هوش مصنوعی است که توانایی خود را در افزایش کیفیت سلفی شما با اصلاح خودکار، پاک‌کننده کیسه‌های چشم، صاف‌کننده پوست و حتی سفیدکننده دندان‌ها نشان می‌دهد؛ بنابراین کسانی از ما که به قهوه یا چای اعتیاد داریم، می‌توانیم لبخند خود را بدون هیچ هزینه‌ای روشن کنیم. اگرچه محبوبیت کمتری نسبت به سایرین دارد، اما Tingoهنوز دارای رتبه ۴.۷/۵ ستاره با تقریبا ۱۰۰ رتبه‌بندی تا به امروز است.

۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
کد خبر: 33001
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha