تحقیر پورتو بدون طارمی در لیگ قهرمانان/حمله به خانواده سرمربی پورتو بعد از شکست سنگین + فیلم

پورتو در غیاب ستاره ایرانی خود شکست سنگینی مقابل کلوب بروژ متحمل شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته دوم گروه B لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را به علت محرومیت در فهرست بازیکنان خود نداشت، از ساعت ۲۳:۳۰ سه‌شنبه شب در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف کلوب بروژ بلژیک رفت.

پورتو که در نخستین مسابقه لیگ قهرمانان اروپا و شب اخراج مهدی طارمی با نتیجه دو بر یک مقابل اتلتیکو مادرید اسپانیا شکست خورده بود، در دیدار برابر کلوب بروژ نیز علی‌رغم میزبانی نتوانست به برتری دست یابد و یک باخت سنگین و دور از انتظار برابر هواداران متحمل شد.

کلوب بروژ که هفته گذشته دست به کار بزرگی مقابل بایر لورکوزن آلمان زد و توانست به برتری برسد، در دیدار برابر یاران مهدی طارمی نیز شگفتی‌ساز ظاهر شد و توانست در زمین پورتو چهار گل بزند و بالاتر از همه مدعیان و رقبای خود، با ۶ امتیاز صدرنشین گروه B شود و پورتو نیز بدون امتیاز و قعرنشین بماند.

تحقیر پورتو بدون طارمی در لیگ قهرمانان/حمله به خانواده سرمربی پورتو بعد از شکست سنگین + فیلم

پورتو که چهار شب قبل با گلزنی و پاس گل مهدی طارمی به برتری ۳ بر صفر مقابل ویزلا در لیگ برتر پرتغال رسیده بود، در دیدار لیگ قهرمانان اروپا برابر حریف بلژیکی تن به شکست چهار بر صفر داد تا شرایط سختی در مرحله گروهی این رقابت‌ها پیدا کند.

مهدی طارمی، ستاره ایرانی پورتو که هفته گذشته در دیدار برابر اتلتیکو از زمین اخراج شده بود، برای نخستین بار در تمام مسابقات فصل ۲۳-۲۰۲۲ در ترکیب تیمش قرار نگرفت و بخاطر محرومیت نتوانست در این دیدار حضور پیدا کند.

سنگباران وحشتناک همسر و فرزندان سرمربی طارمی | حمله به خانواده سرمربی پورتو بعد از شکست سنگین

گروهی از هواداران پورتو بعد از باخت سنگین این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلاب بروژ بلژیک، به همسر و فرزندان سرمربی پورتو حمله کردند.

کونسیسائو

تیم فوتبال پورتو پرتغال شب گذشته در دومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف کلاب بروژ بلژیک رفت و با نتیجه سنگین ۴ بر صفر شکست خورد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به دلیل محرومیت در این مسابقه حضور نداشت.بعد از پایان این بازی، خانواده «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو لحظات ترسناکی را تجربه کردند. طبق گزارش روزنامه «رکورد» پرتغال، «لیلیانا کونسیسائو» همسر و رودریگو و ژوزه دو فرزند او در پایان مسابقه و هنگام ترک ورزشگاه از سوی عده‌ای از هواداران با پرتاب سنگ مورد حمله قرار گرفتند.

به نوشته این روزنامه، زمانی که همسر و فرزندان کونسیسائو در اتومبیل بودند، سنگ‌هایی به سمت این اتومبیل پرتاب شد و علاوه بر لیلینا، سنگ حداقل به یکی از فرزندان او هم برخورد کرد.

رکورد همچنین اعلام کرد سرمربی پورتو به سرعت در جریان این اتفاقات قرار گرفته است و خانواده او لحظات شوکه کننده‌ای را پشت سر گذاشته‌اند.

خلاصه بازی پورتو ۰ - کلوب بروژ ۴ را اینجا ببینید.

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 32981

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha