بازیگران ایرانی که شبیه هم هستند + تصاویر

با کمی دقت در چهره برخی از بازیگران، به‌خصوص بازیگران زن ایرانی متوجه شباهت آنها می شویم و این سؤال برایمان پیش می آید که آیا آنها با هم نسبتی دارند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از نمناک؛ بازیگرانی که شبیه هم هستند اما هیچ نسبتی باهم ندارند. دانستن جزئیات زندگی خصوصی چهره های معروفی مثل بازیگران، همیشه جالب بوده و هست. یکی از این جزئیات، نسبت فامیلی هم که برخی از بازیگران باهم دارند که اتفاقا در بخش های قبلی فرهنگ و هنر به‌طور کامل به آنها پرداختیم و شما را با بازیگرانی که باهم فامیل و خانواده هستند آشنا کردیم.

البته هستند بازیگرانی که با هم هیچ نسبت فامیلی ندارند ولی به دلیل شباهت ظاهری که به یکدیگر دارند، مخاطبان آنها را فامیل و حتی خواهر تلقی کرده اند و در موردشان شایعه سازی هایی نیز صورت گرفته است.

در همین بخش بازیگرانی که با هم شباهت دارند ولی هیچ نسبت فامیلی با هم ندارند را معرفی خواهیم کرد تا شک و شبهات موجود در ذهنتان برای همیشه رفع شوند. پس بدانید که بازیگران این لیست هیچ نسبت فامیلی با هم ندارند.

هانیه توسلی و ویدا جوان

یکی از داغ ترین شایعات نسبت فامیلی بازیگران، در مورد ویدا جوان و هانیه توسلی بود که البته شباهت زیاد این دو، هر مخاطبی را به این شک می اندازد که شباهت در این حد قطعا دلیلی همچون نسبت خانوادگی دارد ولی باید بگوییم که در شواهد پیداست که بازیگر نقش منصوره سریال زخم کاری و بازیگر نقش نامزد پژمان جمشیدی در سریال پژمان، هیچ نسبت فامیلی با هم ندارند و تا کنون هیچ یک در این مورد صحبتی نکرده اند.

ویدا جوان و هانیه توسلی

ویدا جوان/ عکس از مریم پور فاطمی، هانیه توسلی/ عکس از آزاده امیرخان

هدیه تهرانی و سحر زکریا

فرم صورت و شکل ظریف گونه ی اجزای چهره این دو بازیگر زن ایرانی، قطعا هر بیننده ای را به این فکر می اندازد که مبادا نسبتی بین آنها وجود داشته باشد. بازیگر نقش آبان فیلم روزهای نارنجی به دلیل سبک زندگی خاص و ورزش هایی همچون یوگا، ظاهر خاصی دارد که این ظاهر او را بسیار مشابه سحر زکریا جلوه می دهد.

هدیه تهرانی و سحر زکریا

هدیه تهرانی/ عکس از مهرداد ناصری، سحر زکریا

غزل شاکری و پگاه آهنگرانی

در سینمای ایران بازیگرانی وجود دارند که بدون هیچ نسبت فامیلی شبیه به یکدیگر هستند. غزل شاکری و پگاه آهنگرانی از جمله این بازیگرانند که شباهت عجیبی به یکدیگر دارند، چهره و میمیک و فرم لب های این دو بازیگر سبب شده که غزل شاکری و پگاه آهنگرانی در فیلم سارا و آیدا بیشترین شباهت را به یکدیگر داشته باشند.

غزل شاکری و پگاه آهنگرانی

غزل شاکری/ عکس از گیلدا جهانشاهی، پگاه آهنگرانی/ عکس از مونا گودرزی

لیلا زارع و مینا ساداتی

مینا ساداتی همسر بابک حمیدیان که با بازی در سریال تنهایی لیلا مطرح و محبوب شد، شباهت زیادی به لیلا زارع بازیگر سریال ارمغان تاریکی دارد. حالت کشیده چهره، فرم چشم ها و معصومیت چهره این دو بازیگر سبب شده است بسیاری از مخاطبان آنها را با یکدیگر اشتباه بگیرند تا جایی که اغلب افراد بر این تصور بودند لیلا زارع بازیگر سریال ممنوعه، مینا ساداتی است اما مینا ساداتی در این سریال ایفای نقش نکرده است.

لیلا زارع و مینا ساداتی

مینا ساداتی/ عکس از مریم رضوی، لیلا زارع/ عکس از مهرداد ناصری

نازنین بیاتی و زیبا کرمعلی

نازنین بیاتی که با همان اولین فیلمش (دربند) درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن و برنده جایزه هفتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان ایران شد، شباهت زیادی با زیبا کرمعلی بازیگر فیلم لاتاری دارد تا جایی که این دو بازیگر به دلیل شباهت نسبی چهره نقش دو خواهر را در فیلم سینمایی دینامیت ایفا نمودند. نازنین بیاتی نه تنها شباهت زیادی به زیبا کرمعلی به دلیل فرم لب ها و چشم هایش دارد بلکه به عقیده بسیاری از کاربران به ترانه علیدوستی نیز شبیه است.

نازنین بیاتی و زیبا کرمعلی

نازنین بیاتی/ عکس از متین علیپور، زیبا کرمعلی/ عکس از سمیران اسدیان

اینها بازیگرانی بودند که از نظر ما شباهتی بهم داشتند؛ بجز این چهره ها، شما کدام بازیگران زن یا مرد ایرانی را مشابه هم میدانید؟

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 32980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
      0 0
      اردلان شجاع کاوه و کیکاوس یاکیده.